Craft-alnica #210. - Toplotno embosiranje

Dva tedna sta za nami in spet je tu nova naloga za izziv Craft-alnice. Še zadnjič pred slovesom, nam je nalogo izbrala Martina in jo poimenovala

TOPLOTNO EMBOSIRANJE

Na izdelku uporabite toplotno embosiranje. Lahko ga uporabite na ozadju, motivu ali v napisu.


Jaz sem ga uporabila na ozadju. Malo drugače kakor ponavadi. Uporabila sem stencil šablono Najlepšega para, preko nje sem s pomočjo gobice, ki sem jo namočila na blazinici za toplo embosiranje naredila pike. Preko njih sem posula zelen embosing prah in ga z vročo pištolo segrela.

 
Priznam,da sem se zelo razveselila sponzorskih štampiljk. Katuse imam namreč zelo rada in mislim, da jih bom ta mesec še uporabila.


Pokažite nam svoje vroče embosirane izdelke.
Po navdih pa v Maju prvič lahko zavijete k Andreji M., ki se nama je v tem mesecu pridružila kakor sodelavka ustvarjalne ekipe. Kakor vedno pa tudi k Andreji L., k naši mesečni gostji Darji -  Metuljčica ustvarja in tudi na blog Pink and Paper so ustvarjale po naši temi.

 Ustvarjalna ekipa Craft-alnice, se naši mesečnem sponzorju
PINK AND PAPER
 

Komentarji

  1. Super lušna voščilnica. Embosirane pike za ozadje so češnja na torti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je tvoje ozadje z embosiranimi pikami. Lepa in usklajena sestava voščilnice me je resnično navdušila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mene si navdušila s svojim ozadjem. Krasna voščilnica. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pike so vedno tako "hvaležne", za vsako priliko. Tvoje embosiranje je prav simpatično in všeč mi je, ker je videti malo "nemarno" in ozadje ne daje tako poštirkanega videza.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna. Ti kaktusi so prav zanimivi in verjamem da jih boš še uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidi se, da so ti kaktusi zelo všeč! Ozadje iz pikic jim odlično pristoji!

    OdgovoriIzbriši
  7. A veš, da sem tudi sama po tvojem navdihu preizkusila embosiranje s stencil šablono, pa mi nikakor ni uspelo. Mislim, da nisem uporabila pravega papirja oz. da je bil craft papir pregrob in je prehitro vsrkal vlago. Bom poskusila še z drugačno podlago, se ne vdam!!! Ker tvoja je res fantastična - tako lepo pikasta na kvadrat :-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar