Album za 50 let

Prejšnji teden me je zaposloval prav poseben projekt. Za gospo, ki jo je srečal Abraham sem na željo njenih otrok izdelala album za fotografije, kuverto za denar in škatlico presenečenja.

Veliko dela in veliko materiala zahteva takšna zadeva, a je vse povrnjeno, če je prejemnik zadovoljen.

Zanimive in zelo živahne barve so mi bile dodaten izziv.


večina rožic je ročno izdelana.

 
Tudi v notranjosti škatle rožice, takšna je bila želja.
 
 
Tako kakor prejemnica sem zadovoljna dudi jaz, da mi je v kar kratkem času uspelo izdelati tako velik projekt.

Komentarji

  1. Goga,mojstersko. Čestitam tole je res fulll lepo, srčno. Lp maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Globok poklon za tako obsežen in v nulo dodelan projekt. Čudovite papirje si kombinirala. Rože pa so kot prave. Najbolj pomembno pa je zadovoljstvo prejemnice. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasen projekt, takoj bi posvojila komplet :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je mojstrovina , ne ssmo projekt :)! Fenomenalno si dodlela vse zadeve in vse te rožice...noro :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Škoda, ker je ta stric že šel mimo mene, sicer bi si pri tebi kar sama naročila tak čudovit komplet. Vauuuuuu!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, to je pa bil projekt in pol. Prekrasen komplet!

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo ! Čudovit komplet lepih barv in izdelave .

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar