Voščilnica knjiga - DT Klavdija - gostovanje

Z veseljem sem se odzvala povabilu deklet DT - ja in Klavdije iz Darilnice Klavdija če vskočim pri ustvarjanju pri njihovih projektih.
Še dobro se nisem navadila, da ne ustvarjam več z njimi in spet sem v ekipi, čeprav le začasno in za eno nalogo.

Voščilnico knjigo smo dobile za izdelava in lotila sem se je na preprost a sila simpatičen način.


Nič strojčka, šablon... Le prelepi papirji Graphic45 in škarje so potrebni za izdelavo.No seveda je fino imeti še narejeno osnovo za knjigico, nekaj trakov in lepilo
.

Jaz sem uporabila še distress oxide blazinice in Nuvo dropse.


 Najprej sem sestavila notranjost, "harmoniko" za škatlico.


 Kako sestaviti takšno škatlico si lahko ogledate pri Klavdiji in Veani, obe sta se z izzivom že spopadli in posneli postopek izdelave.

  
Notranjost je okrašena v rdeče rjavih barvah papirjev,


Zunanjost pa v modrih tonih.



Pripomočke za izdelavo najdete pri Klavdiji.
Osnova za škatlico
Tekoče perle  
Tekoče perle 

Vabim vas k ogledu predstavitvenih izdelkov
 četrtek 19.4.2018 pri Zvezdani
v torek 24. 4 2018 pri Klavdiji 
v četrtek 26.4. 2018 pri Jasmini 
 
Vse naše izdelke pa boste našli tudi na spletni strani Darilnice Klavdija, pod rubriko Ideje – izdelajte sami.


Komentarji

  1. Super škatlica. Če imaš na voljo vse te papirje in dodatke, gre lažje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Že dolgo je nisem delala in ko gledam tale video, me je spet kar potegnilo. papirji so vrhunski.

    OdgovoriIzbriši
  3. LiLi, krasna je tale tvoja knjiga in zelo lep si jo izdelala :-)) Krasno si uporabila papirje Graphic45!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo knjigo si naredila in všeč mi je tema potovanje. Krasno si združila papirje in izreze.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar