Velika noč

Velikonočno ustvarjanje se je pri meni dogajalo že v lanskem Decembru. Na povabilo Urednice UNIKATA, naše domače ustvarjalne revije sem izdelala nekaj izdelke na temo VELIKA NOČ.
 
Dogovorile smo se, da izdelam rožice iz foamirane pene vse ostalo pa je bilo po moji izbiri.
 

Za Kinder jajček sem naredila škatlico, jajček pa so v reviji zamenjali z plastičnim brez napisov.
Navodila in postopek izdelave najdete tu.


 Obešenke v obliki okrašenega pirha so bile pred leti že zelo modne in takrat sem jih tudi sama par naredila, Tokrat za UNIKAT okrašena z belimi cvetovi iz foamirane pene.


Pa še lepotec z naslovnice revije, venček okrašen z jajci in narcisami iz foamiran pene. Venček krasi vhod v DARILNICO Klavdija, ki je bila moj sponzor za materjal, katerega sem ga uporabila na izdelkih.





Želim vam lepo praznovanje.


Komentarji

  1. Čudovite izdelke si naredila. Beli okrašeni pirhi so mi še posebej.
    Cvetje, pa tako ali tako zgodba zase. Mojstrsko oblikuješ peno in rezultat je fantastičen.
    Želim ti ep preostanek praznikov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo in domiselno urejeno je vse. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  3. LiLi, čestitke za nov prispevek v Unikatu; krasno si ustvarjala :-)) Ta prva škatlica je bila sigurno za vašega Blažeka. Vse rožice so krasne, sicer si pa že prava mojstrica za foamirno peno. Res, lep prispevek.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar