Pomladno cvetenje

Teh nekaj prostih dni se mi je resnično prileglo in nič se ne bi jezila, če bi si jih lahko še podaljšala. A žal ni mogoče.
Sem pa v teh treh dneh poleg potice in jajc ustvarjala tudi z papirjem, del vam pokažem danes, del pa v naslednjih dneh.
 

 Z zadnjega obiska pri Klavdiji sem domov prinesla šablono makov, katerim sem dodala različne barve in ne le rdeče.

Za pomladanski pridih sem dodala še izrez ptičje hiške, ki mi je zelo všeč.


Voščilnica je tokrat štirioglate oblike, kar za moje ustvarjanje ni ravno pogosto. Raje sicer izdelujem voščilnice v velikosti 11x15 cm.
 
 
Kar nekaj časa so mi vzeli pisani maki, ampak meni je rezultat fantastičen. Zame je namreč kar terapevtskega učinka izdelovanje papirnatega cvetja.
 
Voščilnico sem izdelala za

Komentarji

  1. Maki so res čudoviti in tako vseh barv so lepo pisani. Ptičja hišica pa meni ni všeč in se mi zdi, da ne paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi cvetovi in nič ne de, če niso samo rdeči :) Krasna in bogata voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna pomladna voščilnica! Meni so tudi zelo všeč maki, a nimam šablone, le eno štampiljko, ki čaka na vrsto. Me je tvoja voščilnica spomnila nanjo......

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kakšna eksplozija barv :-)) Maki so čudoviti, voščilnica pa lepo sestavljena.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar