Novo leto celo leto 52CCT - tehnika embossiranje #2

Dekleta so pri Christmas Card Trowdown podaljšale izziv za teden dni zaradi Velikonočnih praznikov. Seveda jaz tega v objavi nisem prebrala in sem z prejšnjo voščilnico za njihov izziv zelo hitela. Nič hudega, ker je bil v tem tednu čas sem izdelala še eno v tehniki suhega embossiranja.


 Zunaj se prebuja pomlad pri meni pa je nastala čisto bela praznična voščilnica.


 Suho embosirane snežinke za ozadje prazničnemu aranžmaju v belem z dodatkom belih Nuvo dropsov z bleščicami.

 

Komentarji

  1. oh! elle est trop belle cette carte Lili, magnifique en blanc, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. WoW kako je lepa in tale belina ji prav lepo paše :-)) Super si jo sestavila in se fajn znašla glede emosiranja.
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  3. Just beautiful. Dimension and depth and all with pure white. Perfect. Thanks for playing along at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je. Bela na belo ji res pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful white on white. Very elegant. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa. Nežna. Krasna prav zaradi popolne beline.

    OdgovoriIzbriši
  7. Gorgeous!!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je lepa in nežna. In všeč mi je, kako si embosirani del okvirila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar