Novo leto celo leto - 52CCT Aprilski barvni izziv

Aprilski barvni izziv pri 52Christmas Card Trowdown me je pošteno namučil. Nekako nisem našla povezave med zaželeno vijolično barvo in božično novoletnimi prazniki.
Pa mi je po naključju prišla pod roke Andrejina kartica katero mi je poslala za noč čarovnic. Ja, prijazna je naša Andreja.


Z različnimi Distress blazinicami sem na akvarelnem papirju poskušala ustvariti nočno nebo.


Z štampiljkami MD sem odtisnila na nebo ognjmet in ga vroče embossirala.Tudi napis Happy New Year je vroče embossiran. Dodala sem še seqvinčke in tekoče perlice.

 
Za 52CCT - April Colour Chalenge.

Komentarji

  1. Pravi polnočni ognjemet in to na tako čudovitev nočnem nebu:) - veličastno praznična. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Si pa naredila pravo atrakcijo ognjemeta... In tudi meni deluje veličastno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je, prav zares. Zelo lepo si pričarala ognjemet in hkrati zadostila izzivu. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. WoW kako je lepa in krasno vijolična :-)) Čudovito ozadje si naredila in barve se tako lepo prelivajo.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep novoletni ognjemet si nam pričarala....

    OdgovoriIzbriši
  6. Wonderful fireworks against your beautiful inking. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. Čisto pravi je, ampak malo še počakaj z nim, saj še poletje ni mimo. Najprej malo sončka, potem pa spet te novoletne vragolije :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar