Mačje praznovanje

Po dolgem času sem spet pobrskala med mojimi MD šablonami. Za ljubiteljico mačk sem namreč uporabila njihovo šablono zaljubljeni muci.


Odločila sem se za zelo klasična postavitev na osnovo kvadratne oblike .
Mucka sta izrezana iz rjavega eko odpadnega papirja in podložena z črno mosgumo.


Odštempljan napis Najlepši par

Aprilska galerija

Craft4fun -Spring

Komentarji

  1. Zelo je lepa. Krasna barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je! Zelo lepe barve si kombinirala. Pa postavitev mi je tudi všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita!!! Tako lepo si vse povezala, barve, kompozicijo, ena sama pomlad veje iz nje!
    Sem zelo vesela, da z njo sodeluješ tudi v izzivu Scrapping4fun :-)
    Čudovito jutrišnje druženje ti želim, bom v mislih z vami, naslednjič pa ... držim pesti, da se vidiva!
    Objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa. Deluje nežno. Zelo mi je všeč izbira kraft barve in roza kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super postavitev. Všečna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. krasna barvna kombinacija in tako zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni je ta barvna kombinacija enkratna. Mucka in vsi ostali dodatki so lepo povezani in nastala je krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole šablono imam pa tudi sama in kar pozabljam nanjo, pa je škoda :-))
    Krasno voščilnico si naredila, draga moja!

    OdgovoriIzbriši
  9. So pretty.
    Thank you for joining us this time at Scrapping4fun. All the best for your entry.
    Priya-DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar