Ko me inspirira #64 - Izdelujemo po "Vančini" tehniki

Všeč mi je naloga, ki sta jo izbrali Tina in Vladka za Aprilski "Ko me inspirira"
Želita, da se sprehodimo po Vančinem blogu ali Youtube kanalu in si izberemo njen izdelek za navdih.
Vanja je krasna punca in nesebično deli svoje znanje in osvajanje tehnik med nas. Na njenem Youtbe kanalu najdete preko 160 posnetkov, kateri so vredni ogleda.Iz njih se res lahko ogromno naučiš.

Odločila sem se za Vanjin minimalizem v rjavem.
Lani poleti sem ravno zato, ker sem videla njene voščilnice odhitela v Tedija po vzorčast blok papirja v rjavo črnih tonih.
Ja in čakal je do danes, no par dni nazaj, ko sem se lotila izdelave.
 
 
Preprosti voščilnici a prav lepi na pogled.
Večkrat se moram lotiti kakšne bolj enostavne.


Vanja je uporabila bel Sakuro gel, tudi jaz ga imam doma, pa še kakšnega sem izbrskala iz pozabe, a so se žal vsi posušili. Tako sem za bele pikice uporabila Liquid perls.


Tinina napisa sta tudi našla mesto na minimalizmu. Tale zastavica je tako posrečena.

Vanči hvala za super idejo po kateri tudi jaz lahko izdelam preprosto voščilnico.

Seveda za
Ko me inspirira - Vanjino ustvarjanje

Komentarji

  1. Ravno včeraj sem ima tale blok v rokah, pa sem se potem premislila. svetovno so ti uspele voščilnice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si uporabila papir in preproste voščilnice so pri meni na seznamu najljubših. Z amlo je mogoče povedati zelo veliko. In to mi je vedno znova izziv. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako sta lepi in kako krasen papir si uporabila :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar