Dvojna voščilnica

Pred leti sem na tujih blogih gledala prelepo izdelane dvojne voščilnice, takrat se jih nisem lotila. Potem sem nanje malo pozabila, te dni pa sem se lotila izdelave.
V pomoč mi je bila Andreja, ki me je nanje spomnila in Pinterest, kjer sem jo spet našla.

Voščilnico je namenjena za dvojni dogodek, poroko in Sveti krst.
Osnova je iz belega kartona.Ozadje pa iz čudovitih LemonCraft papirjev.


Notranjost je malo drugačna,z trojnim pregibom. Vijuga pa izrezana ročno.
Prva stran je namenjena za Sv. Krst.


Druga za mladoporočenca.


En žep je namenjen za denar, drugi za tag s posvetilom.


Listi dizajnerskega papirja so osenčeni z Distress oxide blazinicami.


Kot vedno v škatli z okencem.

Komentarji

  1. WAW fenomenalno .). Sedim odprtih ust in se čudim izvedbi in ideji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, zelo lepa in krasno si združila obe tematiki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili prekrasna je! Še en nov izziv zame - enkrat en dan se preizkusim in te še prej pocukam za rokav, če mi kaj ne bo jasno ;-)
    Res imenitno si združila oba zakramenta.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je in zanimiva je notranjost. Dvojnih se sama še nisem lotila, si pa mislim, da je kar izziv združiti dva dogodka. Lepo ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar