Craft-alnica #209. - DIZAJNERSKI PAPIR

Minila sta dva tedna in spet je pred nami nova naloga za izziv Craft-alnice. tokrat je bila vrsta na meni, da izberem temo in odločila sem se, da uporabimo

DIZAJNERSKI (potiskan) PAPIR

Na izdelku uporabite vsaj en list dizajnerskega papirja.
 
Sama zelo rada uporabljam potiskane papirje, zato zame naloga ni bila pretežka, verjamem pa, da je to nekaterim precejšen izziv in upam, da se ga boste z veseljem lotile.

Za osnovo sem uporabila Stampin' Up papirje. Tudi stekleničke in etikete zanje sem izrezala iz teh papirjev.


Notranjost sem zapolnila z izrezanimi pokrovčki za stekleničke. Pri meni pač ne gre brez tega, da okrasim tudi notranji del voščilnice.
 
 
 Kakšne potiskane papirje pa ve najraje uporabljate? Uporabite jih na svojih izdelkih.

 
Po navdih pa zavijte k Andreji, Martini, Valentini, ki je v Aprilu naša mesečna gostja in seveda k gospodični Jagodi, tudi ona ustvarja z nami za izziv.
 
Vesele bomo vaših prispevkov in komentarjev na blogu Craft-alnice in tudi na naših blogih.
 
Ustvarjalna ekipa Craft-alnice, se naši mesečnem sponzorju 
 
 Zahvaljuje za sponzorski material s katerim ustvarjamo v izzivu.

Komentarji

  1. Krasno si se znašla s temo na potiskanem papirju in nastala je taka simpatična voščilnica za ljubitelja mehurčkastih pijač 😁.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je šlo in naredila veselo, pisano voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga LiLi, lepo si uporabila dobljene papirje in tako je nastala prav simpatična voščilnica :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo si uporabila papirje, sploh ideja s pokrovčki v notranjosti se mi dopade :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo fino uporabljeni papirji in zelo zanimiva izbira teme. Zelo mi je všeč. Tokrat mislim da bom brez težav sodelovala, saj sama precej pogosto uporabljam dizajnerske papirje.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar