Craft-alnica #208 - MEDO

Hitro sta minila dva tedna in nova naloga za Craft-alnico je pred nami. Andreja je izbrala temo in poimenovala jo je 

MEDO

Osrednji motiv na vašem izdelku naj bo medvedek.
 
Na naših izdelkih kraljujejo simpatične pande, katere nam je poslala gospodična Jagoda (Fräulein Erdbeerli), ja v mesecu Aprilu je naš sponzor promotorka podjetja Stampin' Up.
 

 Simpatični panda na moji voščilnici se spušča z baloni, enega drži že v originalu, tri pa sem mu dodala jaz, da bo pristanek mehkejši.


 Balone sem pobarvala z pomočjo Cameleon barvic in enemu dodala napis, ki je prispel skupaj z pando.
Tudi papirčki so iz Stampin' Up kolekcije.

Kakšni medvedki se skrivajo v vaših zalogah? Pokažite nam jih, naj zasijejo v svoji medvedji lepoti.
Po navdih pa zavijte k Andreji, Martini, Valentini, ki je v Aprilu naša mesečna gostja in seveda k gospodični Jagodi, tudi ona ustvarja z nami za izziv.

Vesele bomo vaših prispevkov in komentarjev na blogu Craft-alnice in tudi na naših blogih.

Ustvarjalna ekipa Craft-alnice, se naši mesečnem sponzorju 

 
 Zahvaljuje za sponzorski material s katerim ustvarjamo v izzivu.

Komentarji

  1. Iiii, kako ljubka otroška voščilnica! :-) Zelo mi je všeč ljubka panda z baloni.

    OdgovoriIzbriši
  2. LiLi, super si uporabila sponzorski material in tvoja panda z baloni je prav simpatična :-)) Lepo si se poigrala tudi z dizajnerskim papirjem. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako dobro si se spomnila in dodala še 3 balone v barvah papirja v ozadju. Lušna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pisana, vesela in razigrana voščilnica. Upam, da ga bodo vsi ti baloni dvignili visoko v zrak.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prikupna in zabavna voščilnica in tudi jaz ne morem verjeti, da sta že dva tedna znova mimo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si se znašla s postavitvijo balončkov in medvedka v krogcu! Zelo luštna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa mi je le uspelo pogledat še na vaše bloge. Luštna tale tvoje panda Prav takšna kot je tudi sicer, navihana in super si ji naredila šopek balonov za mehak pristanek. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar