Novo leto celo leto 52CCT - tehnika embossiranje

Ta teden me je povozil čas, ker voščilnice za 52Christmas Card Trowdown nisem izdelala takoj za vikend, bom sedaj zagotovo zadnja prijavljena na izziv.
Ampak uspelo mi je in tudi za ta teden je naloga izdelana.

 
 Za voščilnico sem uporabila embossirno mapico, pred leti je bil to nujen pripomoček pri ustvarjanju voščilnic in v moji lasti se jih je kar nekaj nabralo

  
Reliefno izdelanim novoletnim okraskom sem dodala le kristalne polperlice v rdeči barvi . Trak z pentljo in napis najlepšega para pa dopolnjujeta embossirane okraske.
 

Komentarji

  1. This is a very stylish card in white with a touch of red. The die cuts are beautiful as is the ribbon. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica je nastala in sama tudi raje uporabljam suho embosirano, pravzaprav so mi reliefne mapice zelooo všeč. Ti si uporabila zelo lepo, pravo praznično :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu 52CCT!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar