Novo leto celo leto - 52CCT SKICA

Skica je ta teden na sporedu pri Christmas Card Trowdown in jaz sem si osnutek pripravila v soboto pri jutranji kavici.

 
Nekako mi letos pašejo praznične voščilnice v modrih barvah, zanimivo, drugače modra ni ravno moja barva. Za ozadje sem prvič uporabila pigmentne prahce, ki se ob stiku z vodo prelepo razlijejo čez površino akvarelnega papirja.

Snežinko sem izrezala iz belega lista in uporabila negativ. Z namenom sem ga obrnila narobe, da so robovi poudarjeni.V notranjost pa sem nalepila še sredinski izrez snežinke. 

Teloh MD, pobarvan z sprejčki Lindy's stamp gang. 
Voščilnica izdelana za


52CCT - Skica

Christmas Craft All Year 'Round - Use Flowers

Zunaj sneži, bomo res imeli zimo celo leto??

Komentarji

  1. Enkratno ustvarjaš v modrem, četudi to ni tvoja barva. Zanimiv in poseben učinek si dosegla, ko si uporabila negativ. Super voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno voščilnico po skici si naredila. Negativ si zelo dobro uporabila.
    Lp,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudooo tale narobe obrnje negativ snežinke je TOP ideja. Modra je zakon in paše povsod. Sneg, ja no saj ga ni bilo 2 meseca zime, mora pa v poslednjih vzdihljajih nadoknaditi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrhunski izgled si dobila z narobe obrnjeno snežinko. Vsekakor ideja, ki jo bo treba preizkusiti. :-) Voščilnica je čudovita. Lepo si sledila skici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si sledila naši skici in naredila zelo lepo praznično voščilnico :-)) Tako zelo lepa je tvoja obrnjena snežinka; že sama po sebi je lepa, ampak tako pa še lepša. Tudi teloh je krasen.
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  6. Very pretty and delicate. This is a beautiful way to show off the snowflake. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. A beautiful card and lovely design. Thank you for sharing at Christmas Crafts All Year Round.
    Kath x

    OdgovoriIzbriši
  8. Super cute!!! Thank you for joining us at CCAYR, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta tvoja voščilnica je nekako povzetek zadnjega tedna, ko smo od zime prešli v pomlad. Snežinka ima čudovito strukturo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar