Novo leto celo leto - 52CCT Božiček

Teden je naokrog in tako je pač naneslo, da si objavi za 52Christmas Card Trowdown na mojem blogu tokrat sledita.
Ta teden je na vrsti tema in dekleta so si zaželela , da uporabimo Božička.

Čeprav sem velika ljubiteljica prazničnih voščilnic, pa sem z božički precej skromna. Mislim, da imam le dva, enega v štampiljkah in eno rezalno šablono. Pa sem se odločila za štampiljke.

  
Lotv-jev trio božičkov je tako simpatičen, da sem ga morala imeti. Uporabila pa ga nisem prav velikokrat.
Želela sem vam dodati povezavo do štampiljke a sem ugotovila, da jih ponujajo le še v digi obliki. 
Škoda.


 Enostavna postavitev in spet rdeča barva, ker božiček pa ja mora biti rdeč.


Od Disstres markerjev sem se spet preselila k suhim barvicam, tele Chameleon so fantastične.
 




 
Božiček

Komentarji

  1. Zelo živahen in simpatičen je tvoj Božiček! Chameleon barvice so tudi meni vedno bolj všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta tvoj božiček je prav razigran :) Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj Božiček je prava faca. :-) Upam, da mu bo uspelo zriniti se skozi dimnik. :-) Čudovito ozadje in krasno barvanje motivov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj Božiček, ki maha v pozdrav preden se spusti skozi dimnik in iz njega pride z darilcem:) je zelo fejst fant:) , da pa je tako čeden je seveda pripomoglo tudi tvoje super barvanje. Sem pa ugotovila, da v moji zbirki ni niti enega, tako da bo potrebno nekaj poiskati na spletu in si seveda za naprej omisliti vsaj enega "domačega". Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav prisrčen je tvoj Božiček. Lepo si ga umestila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. quel joli père Noel Lili, ta carte est vraiment chou, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  7. This layout really shows of your three Santa images. My favourite is him going down the chimney! I like all the red too. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar