Novo leto celo leto - 52CCT Barvni izziv

Že v soboto sem se odločila kakšno voščilnico izdelam za marčevski barvni izziv pri 52Christmas Card Trowdown, vendar pa je morala izdelava počakati do srede. Važno je, da mi je uspelo.

Dekleta so si zaželele, da pokombiniramo rdečo in kraft barvo.
Takole sem se spopadla z nalogo.
 
 
Vrata iz kraft osnove sem poštempljala z vzorcem lesa.

   
Praznična venčka pa sem izdelala iz rdečega papirja in okrasja


 Z rdečo Distress blazinico sem v notranjost odtisnila praznični napis

      
in dodala nekaj rdečih polperlic.


Voščilnico sem izdelala za 52CCT



 

Komentarji

  1. Super si se spopadla z izzivom in naredila svetovno voščilnico ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Très sympa cette carte, j'aime ces portes qui découvrent une jolie surprise, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako lepa vrata si izdelala in jih čudovito okrasila :-)) Krasna ideja!
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zanimivo si uporabila zahtevani barvi. Izziv ti je super uspel.

    OdgovoriIzbriši
  5. This is a clever design to have the doors opening and you have made them beautifully. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobra oblika voščilnice. Všeč mi je, da si dala venček na oboja krila vrat.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrata in okna so moj priljubljeni motiv, zato mi je tvoja voščilnica še posebej všeč. Barvna kombinacija jo naredi domače in prijetno toplo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep venček si obesila na vrata. :-) Krasno zapiranje in čudovita voščilnica - ups! - voščilnice. :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar