Craft-alnica #206. - KRAFT(eko) OSNOVA

Dva tedna sta minila kakor bi mignil in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Nalogo sem tokrat izbrala jaz in jo poimenovala

KRAFT(eko)OSNOVA

Izdelajte voščilnico za katero boste uporabile osnovo iz eko-kraft papirja.
 
Vem, da naloga ne bo pretežka, saj po tovrstnih osnovah kar rade posegate.
 
 
Na osnovo iz eko kartona sem nalepila list dizajnerskega papirja, nanj pa girlando Velikonočnih okraskov iz lepenke.
Chipaboard izrez nam je prijazno poslala Tamara iz Time's World, ki je v Marcu sponzor v Craft-alnici.
 
 Nad girlando sem dodala še kito cvetja in zelenja, saj Velika noč slavi prebujenje, rojstvo ...

 
Napis Vesele praznike. sem si izposodila kar med novoletnimi štampiljkam. 

Na prazen del pa sem dodala še polperlice in metuljčke.

Pridružite se nam v ustvarjanju z eko osnovami, po navdih pa zavijte še k Martini, Andreji in naši mesečni gostji Katarini iz Keti's project.  Vesele bomo vaših prispevkov in komentarjev na blogu Craft-alnice in tudi na naših blogih.
 
 
Ustvarjalna ekipa Craft-alnice, jaz pa še dodatno, se naši mesečnem sponzorki
 Zahvaljuje za sponzorski material s katerim ustvarjamo v izzivu.

Komentarji

  1. Meni je tvoja cvetoča pomladna voščilnica zelo všeč. K pisanim rožicam se lepo poda papir z vzorcem lesa in kraft osnova. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa voščilnica s prekrasnimi cvetovi narcis. Tudi meni se zdi da zelo paše vzorec lesa na te cvetove in velikonočno girlando. Slednja pa se prav lepo poveže z eko osnovo.

    OdgovoriIzbriši
  3. WoW kako čudovito in bogato velikonočno voščilnico si naredila :-)) Narcise so prelepe. Krasno si uporabila prejeti izrez.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična ! Tvoje krasne rožice in obešanka živalic so pravi spomladanski spomladanski motiv, ki nas kar vabi ven na vrt. Pozdravček <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen cvetlični aranžma na voščilnici. Tudi izbira DP mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si obesila girlando na šopek pomladanskih cvetlic.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoje cvetje nad girlando je fantastično! Prekrasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar