Novo leto celo leto - 52 CCT

Vem da sem obljubila objavo v četrtek, pa mi ni zneslo s časom. Krofi so me preveč zaposlili.
Pustimo pust in se vrnimo k prazničnim voščilnicam.
Prva Februarska naloga pri 52 Christmas Card Trawdawn je skica in poskusila sem se jo popolnoma upoštevat.


Motiv zimskega šopka sem imela že pobarvan, le še izrezati ga je bilo potrebno in poiskat primerne papirčke za ozadje.


Na delček Tinine zastavice sem odtisnila preprosto voščilo in jo malo osenčila z rdečo Distress blazinico.


Telohi in bodika so pobarvani z Distress markerji. Tehnike barvanja z akvareli se še vedno učim, še bo potrebna vaja.


Komentarji

  1. Čudovita voščilnica. Lepo sestavljeni pepirčki in zelo lepo pobarvan teloh.
    Lp,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi vzorčasti papirji za ozadje dopolnijo krasen motiv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno sestavljena voščilnica z lepim odtisom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Your card has a fabulous traditional look. I love your beautiful painting and the papers. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica v tradicionalnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si združila vse elemente, pa še krofe - baje?! Ker jih nisem poskusila, tudi verjamem ne čisto, da so res obstajali ;-)
    Saj se hecam in ti - verjamem na besedo - in ti za jutri želim v družbi kavice en slasten krof, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga LiLi, zelo všeč mi je kako si se lotila naša skice pri 52CCT in naredila lepo praznično voščilnico :-)) Telohi so čudoviti in krasno pobarvani.

    OdgovoriIzbriši
  8. such a pretty card..love all the details.
    :) Karen

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar