Novo leto celo leto - 52CCT

Polarne medvede hočejo dekleta tokrat pri Christmas Card Trowdown. V soboto, ko so objavile izziv se mi je takoj utrnila ideja in čez vikend sem že rezala, barvala in sestavljala voščilnico z polarno medvedko in njenim malčkom. Najbrž sem bila tako pridna tudi zato, ker sem na prejšnjem njihovem izzivu zmagala. Res so me razveselile.


Tokrat bo konkurenca huda, saj imamo  pri nas tako lepe motive Medvedkov Najlepšega para. Pa sem se jaz odločila malo drugače. Na Pinterestu sem našla tale lepotca, ki sta se mi zdela prav primerna za na voščilnico.


Kako rada sestavljam šablone Mariane design in Najlepšega para. Enim se bo zdelo nenavadno, a meni popolnoma pašejo skupaj.


Nujno sem morala uporabiti nove kroge, ki so tako primerni za Easel voščilnice. Pa zastavica je tudi Tinina, malo sem jo priredila.
 
 

Komentarji

  1. Lili, našla si enkraten in tako ljubek motiv. S svojim nežnim barvanjem in z vsemi dodatki si naredila čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ljubek motiv! :-) Krasno si sestavila voščilnico. Lepo si kombinirala izreze različnih proizvajalcev. Čestitke za zmago na prejšnjem izzivu. Mislim, da boš tudi tokrat na samem vrhu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. A beautiful and creative way to frame the bears. Gorgeous snowflake and the bears are so cute in their little Santa hats. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je pa tole ljubek motiv in všeč mi je malce drugačna oblika voščilnice. Bravo, popolno!

    OdgovoriIzbriši
  5. jeeej kako cart sta tvoja dva medvedka :-)) Čudovito voščilnico si naredila.
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar