Novo leto celo leto - 52CCT

Kar nekaj modrine se je prelilo ta teden čez mojo ustvarjalno mizo. Tale v modrih tonih, kakor so si zaželeli pri 52 Christmas Card Trowdown pa je najbrž ta teden zadnja modra.


Letos je bil moj božiček ali pa dedek mraz radodaren in mi je poleg ostalega namenil tudi tale prelep hlevček MD. Zimski mož pa res ve, kaj imam rada, če me spremlja se mu še tule iz srca zahvaljujem <3 .="" br="">


 Hlevček in smrečice so podložene z mosgumo, ker tako dobimo lep 3d efekt.
Streho sem pobarvala z Liquid pearls, prav tako sem jih dodala tudi na snežinke.
Ozadje je narejeno z Distress blazinicami in snežinke odtisnjene z Distress oxide.


 52 CCT - odtenki modre

Komentarji

  1. Čudovita modrina na tvoji voščilnici. Hlevček mi je še posebej všeč.
    Malo me je spomnil na kozolec pod katerim smo se kot otroci res radi igrali, zdaj ga pa žel ni več. Na njegovem mestu stopi stolpnica :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč tvoja praznična voščilnica v modrem :-)) ooo kako lep hlevček imaš in snežinke lepo padajo nanj ... krasno si uporabila, kar ti je bilo namenjeno .-)
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prikupno voščilnico v modrih odtenkih si izdelala.
    In naše škatle se polnijo...Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit hlevček in v modri vse izpade tako romantično zimsko, pravljično... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. This is a sweet and simple card and very pretty in the blues. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdi se mi, da te Božiček zelo dobro pozna. :-) Krasno voščilnico si ustvarila. Mirno je deluje in modrina ji lepo paše.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar