Novo leto celo leto - 52CCT Februarska tehnika

Ugotovila sem,da se je najbolje spopasti z izzivom takoj, ko izveš novo temo in če se ti utrne ideja.
Meni se je danes dopoldne, takoj, ko se Myrna iz Christmas Card Trowdown objavila nov izziv.
Konec meseca je in na vrsti je tehnika, izbrala je vodene barvice.


Z vodenkami že dolgo nisem barvala, sem si pa tokrat za barvanje izbrala Spectrum noir sparkle čopiče, katere imam zelo rada. Tehniko barvanja sem dan prej zasledila na Vladkinem blogu in res se mu nisem mogla upreti.Pri Vladki je na ogled tudi video.


 Novoletne kroglice sem odtisnila z črno distress blazinico, kar nekaj dela sem imela, saj so kroglice polne in iz sredine sem morala obrisati barvo. Barvanje sem potem nadaljevala v tradicionalnih prazničnih tonih. Jah, če je že tehnika bolj sodobna ,sem pa barve izbrala tradicionalne.

 
Zame skromno okrašena voščilnica, mi je vzela kar nekaj časa, vendar sem vesela, da sem se je lotila.
Izdelana za 
 
 

Komentarji

  1. Krasno si barvala in kapo dol za brisanje črnega inka. Mogoče drugič odtisneš s kakim čisto svetlim inkom podobno, kot če bi barvala brezčrtno. Je pa nastala čudovita voščilnica in špric je samo pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva praznična voščilnica. Jaz se moram s tem izzivom še spopasti in res ni dobro predolgo odlašati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, fantastična je. Všeč so mi tradicionalne barve. Pridna, ker si uspela zbrisati barvo s sredine bunkice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je
    brrrrr pozdravček iz Vipavske doline
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene si navdušila s tole krasno voščilnico in s sanjsko lepim barvanjem. Globok poklon!

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kako zelo je lepa in kako krasno si pobarvala bunkice :-)) Barve pa noro dobre ...
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole je prekrasen akvarel...vreden globokega poklona.

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful effect of the watercolour on the paper. The speckles of colour add fun to it and I like how you've added the sentiment. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno si pobarvala obe bunki na osnovi te tehnike iz videa in sem vesela, da sem tudi jaz nekaj pridonesla k tej voščilnici :)

    OdgovoriIzbriši
  10. u prav krasne in malce posebne so. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar