Novo leto celo leto #2 - 52CCT

Letos sem se pa res slabo organizirala in mi tile tedenski izzivi pri Christma Card Trowdown  delajo težave. Nekako mi zmanjka časa in to me zelo jezi. Ampak se ne dam, tokrat v zadnjem hipu, drug teden pa zares, do četrtka mora biti objava na blogu.
Andreja si je za svoj zadnji mesečni izziv zaželela PAPER PIECING in jaz sem takole naložila papirčke.

 Iz bloka MD - Victorian Christmas sem izbrala po en list in iz njih izrezala z šablono pasove. Po potrebi sem jih skrajšala in zlepila v smrečico.


 Na vrh sem zalepila še zvezdico Najlepšega para, pa še po smrečici sem jih dodala nekaj namesto okraskov.

 Voščilnica narejena za izziv


Pravokotnik s šivi 
Dvojna zvezdica

Komentarji

  1. ooo LiLi, kako zanimivo smrečico si naredila iz koščkov papirja. Super ideja in še boljša izvedba :-))
    Hvala, ker se igraš z nami s praznično voščilnico pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja! Videti je, da ti časovna stiska dela uslugo, ko ti uspe domisliti takšno zanimivo smrečico!

    OdgovoriIzbriši
  3. All the different paper patterns look wonderful together. Your card is very effective. Thank you for joining us at 52CCT this week. Gill,

    OdgovoriIzbriši
  4. Domiselno sestavljena in zelo lepa smrečica. Ko pa to vidiš pa ugotoviš, da moraš resnično premislit, katere koščke papirja zavržeš:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti imaš pa čisto moderno smrekico :) Dobro si jo sestavila. Očitno pomanjkanje časa v tebi prebudi nivo kreativnosti, ki ti ne dopušča kompliciranja :D
    Pošiljam ti en velik zasnežen pozdrav :D

    OdgovoriIzbriši
  6. A beautiful tree, it reminds me of lots of fabrics. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si zlepla te papirčke in krasno idejo si dala za uporabo ostankov papirja. Voščilnica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauuu, kakšna imenitna smrečica, vsa nagajiva, barvita, samo svoja .. in tako tvoja! Imenitna nad vse!!!
    Naj bo tudi tvoj prihajajoči se teden imeniten kar se da, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Vrhunska ideja, vrhunska izvedba. :-) Super si tole naštudirala. Všeč mi je tvoja smrečica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar