Modra za abrahamovko

Modre barve ne voščilnicah ne uporabljam prav pogosto. Največkrat za kakšnega novorojenega fantiča ali pa za krst, tu se ponavadi konča moja modrina. Vendar sem si pred časom nabavila cel blok čudovitih romantičnih papirje Lemoncraft v modrih barvah, ki so že klicali po uporabi.


Moder papir z vzorcem lesa in vrtnic sem za kontrast podložila z rjavim papirjem. Malo sem oba z škarjami "nacefrala" za še dodaten starinski videz.


Ker se mi je zdel papir že dovolj bogat sem najnj z 3d blazinicami prilepila le čipkast izrez v obliki zvezde in ga okrasila z šopkom rož v modri in beli barvi. Pod šopek sem dodala še par puhastih peres in vijugice z listki.


V škatli, da se cvetje ne pomečka.


Komentarji

  1. Bogata voščilnica. Zelo lepo si uporabila moder vzorčast papir.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zakaj pa ne, modra se tako lepo poda voščilnicam. Lepo bogato rožnato voščilnico si naredila za abrahamovko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Glede na to, kako lepo znaš kombinirati modro barvo z ostalimi, predlagam, da še večkrat posežeš po njej. :-)) Čudovita voščilnica in tako lepo zapakirana, da je veselje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je kombinacija te modre z rjavo grozno všeč, tako vintage deluje in res si lepo sestavila...

    OdgovoriIzbriši
  5. Prave dodatke si uporabila na tem čudovitem papirju. Menim, da bi lahko večkrat uporabila modre odtenke, lepo ji kombiniraš.Zelo lepo si sestavila voščilnico..

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar