Klavdija DT2018 #4 - Voščilnica za sveti krst

Kakor ste videle že pri Andreji je v tem krogu izziva DT Klavdija naša naloga izdelati voščilnico za sveti zakrament. Meni je srečna roka namenila Chipaboards izrez krstnega kamna in tako je nastala voščilnica za svti krst.


Prav nič nisem komplicirala, izrezala sem dva različna dizajnerska papirja 


Izreze trnih listov in vitic pobarvala z distress blazinico v zeleni barvi.


iz Foamirane pene naredila štiri preproste rožice, ki pa sem jih pobarvala z mojo novo pridobitvijo NUVO mousse. Super bleščečo pasto, ki jo lahko uporabljate na različne načine sem kar z prsti namazala na rob pene, krasno pride.


Iz belega perl papirja sem izrezala napis sv. Krst in ga ravno tako namazala z nuvo pasto.Perl papir je nehvaležen za barvanje, saj je rahlo povoskan in se barva slabo prime nanj, z pasto je barvanje uspelo.


Na koncu sem le še sestavila šopek.


Nato pa še voščilnico.

Kjer so se mi prostorčki na voščilnici zdeli preveč prazni sem Nanesla nekaj Nuvo tekočih prelic.



Jah pri meni je paš več več.



Pripomočke za izdelavo najdete pri Klavdiji.

 
Vabim vas k ogledu predstavitvenih izdelkov
v torek 20. 2. 2018  pri  Vanji
v četrtek 22. 2. 2018 pri  Sandri
v torek  27.2. 2018 pri Andreji
Vse naše izdelke pa boste našli tudi na spletni strani Darilnice Klavdija, pod rubriko Ideje – izdelajte sami.

Komentarji

  1. Enkratna voščilnica s primerno simboliko. Pa tako nežne rožice ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoje rožice so iz objave v objavo imenitnejše. Čudovito voščilnico si naredila, takšno drugačno in našla imenitno mesto za Tinino novo rezalno šablono. Zelo mi je všeč!
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. u kako lepe rožice in krasna čestitka...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si sestavila voščilnico. Šopek je čudovit. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar