Craft-alnica #204 - 5 ISTIH STVARI

Minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Prvo nalogo za mesec Februar nam je izbrala Martina in poimenovala jo je 

5 ISTIH STVARI

Na izdelku naj bo 5 enakih stvari ali dodatkov. Perilic, rožic,izrezov, gumbkov..
Možnosti je veliko a sem se jaz odločila, da ostanem sebi zvesta, tako sem izdelala 5 enakih rožic
in jih uporabila na voščilnici.


Navodila za izdelavo tehle krasnih marjetk sem našla na kanalu Archane Joshi, ki izdeluje prelepo cvetje.

Na sredino marjetke sem natresla drobne kristalčke Gala glitz, katere nam je poslala Vesna  iz Magic Craft Shop, ki je v Februarju sponzor naših izzivov. 
Vesna in njeni kristalčki so tudi razlog, da sem uporabila vijolično barvo, ki res ni pogosta v mojem ustvarjanju.
Osnovo pod rožami sem izrezala z Tininimi koti, dodala pa sem še napis čestitke in nekaj zlatih Nuvo tekočih perlic.
  

Voščilnice z izrezanimi vogali ste pri meni že videle, takšna izrezi so mi všeč zato ker skoznje preseva papir druge barve katerega podložim med osnovo in papir z motivomin tako dobim prav posebno globino.
 
  Ker sem bila na nek način sama sebi v navdih se z voščilnico pridružujem izzivu "Ko me inspirira".
Pa še v Galerijo Najlepšega para meseca Februarja jo dodajam.
Pridružite se nam v Februarskem ustvarjanju, po navdih pa zavijte še k Martini, Andreji in naši mesečni gostji Andreji iz Mavričnih idej. Vesele bomo vaših prispevkov in komentarjev na blogu Craft-alnice in tudi na naših blogih.
Ustvarjalna ekipa Craft-alnice, se našem mesečnem sponzorju 
 Zahvaljuje za sponzorski material s katerim ustvarjamo v izzivu.

Komentarji

  1. Sem šla pogledat filmček, tako so mi tvoje rožice všeč. In kako lepo paše ta vijola Glitz na sredo. Krasna voščilnica in inspiracija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, kakšna perfcekcija....čudovito cvetje in čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mene je najprej zaneslo na video :) Hvala za link!
    Čudovita, romantična voščilnica. Pa še sebi si bila navdih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Izbira barve je krasna. Še bolj čudovito pa si izdelala cvetje. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je kristalno jasno, da kraljica rož ne bo uporabila 5 žiraf ampak svoje rožice. Prekrasni sta, prva v vijola barvi je pa dih jemajoča....

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si si bila v navdih in sestavila oz. izdelala to novo variacijo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne rožice si izdelala in tudi jaz sem si ogledala video, ampak tvoje prav nič ne zaostajajo za njenimi :-)) Voščilnica kot celo mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar