Srce - Klavdija DT 2018#1

Odločitev je padla, da tokrat vse štiri v DT Klavdija uporabimo
 
 SRCE
 
Idej je bilo kar nekaj, a sem na koncu izbrala voščilnico, ke je bila pred leti med ustvarjalkami kar priljubljena, potem pa smo nanjo po krivici malo pozabile.
 
Voščilnico krasijo štiri prepletena srca, ki se med seboj zataknejo.
 
 
Osnovni bel karton je v velikosti 15,5 x15,5 cm. Vendar pazite, saj morate velikost prilagoditi velikosti šablone srca, ki jo boste uporabile.
 
 
Postopek izdelave je preprost, izdelek pa čudovit.


Papir, šablone in vse ostale pripomočke najdete pri Klavdiji.
 

Komentarji

  1. Lepo ste sestavile te srčke, se vidi, da ste zelo povezane med seboj. Kuverta je zelo čedna

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo...kupljeno....všeč mi je. Res nekaj izvirnega in posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. hudooo... tole mi je pa všeč, vnedar en vem če bi šlo tako natančno z rezanjem na roke :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca je rekla kupljeno - se strinjam, le osvojiti je še treba. Res je čudovito, se pa ne strinjam, da je tako zelo preprosto. Sem radovedna, koliko papirja bom uničila, da bo nastal približek tvojega izdelka. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Že videno?! Zame ne preizkušeno! Moj ustvarjalni svet je star dve leti ... za nekoga z več letnim izkušnjami mačji kašelj. Zame ... neraziskani svet kot tvoja voščilnica - srčno, srčna, meni prelepa!!!
    Hvala, ker bogatiš moj ustvarjalni svet, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. OOO, kako lepo! Nič preprosto, ampak čudovito pa zelo. Mislim, da jo bom raje občudovala pri tebi, kot pa se je lotila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res lepo in elegantno srčno zapiralo. Zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar