Rožce

Mojci sem obljubila, da ji danes pokažem še rožice, ker jih že dolgo nisem in jih že močno pogreša.
Pa saj sem imela že pripravljene, za izziv The Flower challenge. Nanj sem prvič naletele ravno pri Mojci.
Za njihov 16 izziv, kjer želijo 


 kar sem prevedla v "učinek žarometa" sem uporabila leseno štampijlko Hero arts Fleurettas.
 Po res dolgem času sem spet barvala z mojimiSpectrum Noir barvicami in jih razbarvala z terpentinom.


Tinin Napis, tako lep in domač. Polperlice, da malo razbijejo brezbarvnost.


 Ja tudi v notranjosti se je treba potruditi.

Ker je bila narejena za njihov izziv.

The Flower Chalenge - Spotlight Stamping
Najlepši par - Galerija meseca Januarja

Komentarji

  1. No evo..zdaj bo pa definitivno konec s to našo zimo. Gogi je dala ven rožce...božanske rožice narejene na božanski način. Prelepe so in ko jih gledam imam občutek kot da bi jih dala pod povečevalno steklo in jih potem pobarvala. TOP 1,2 in 3. Hvala ti....božansko....aja,to sem že napisala..sorry ampak je res
    😀😀

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam z vsem, kar je napisala Mojca, kot bi prvi pomladni cvetovi kukali izpod snežne odeje.

    OdgovoriIzbriši
  3. No, malo zime s snegom si pa že še zaslužimo :) Lili, enkratna voščilnica. Umirjeno ozadje in rahlo izstopajoča kroga z nadaljevanjem motiva. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu tole mi je pa zelo zelo všeč! Tudi notranjost je lično opremljena. Mojca je dobro zapisala v komentar "kot da bi jih dala pod povečevalno steklo". Sicer pa moram napisati, da si tudi sama želim še kakšne prave zime in nato čepe pomladi :) Kakor koli že, voščilnica je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wawww,fantastično.Črna osnova vse še bolj poudari.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse rožice, ki nas kljub zimi že tako pritegnejo, bojo protiutež vsem tistim izdelkom, ki jih bomo delale za izziv pri Andreji. Ta tvoja "brezbarvnost" je čudovita s svojimi nežnimi barvnimi dodatki in lepim napisom - zelo šik je:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta tvoj učinek žarometa je krasen. Kako super je gledati cvetoče voščilnice ki kar kličejo po pomladi in praznovanju. Zelo je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen efekt in čudovito pobarvano.

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastičen izdelek! Čudovito si barvala. Pomlad bo! :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Stunning looking card, love the stamp used and how you have done the spotlight colouring. looks perfect. Thank you so much for joing us at The Flower Challenge Aileen DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito res. Čestitke. 👍👌

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je, všeč so mi umirjene barve! Takega načina se pa še nisem lotila pa zelo pritegne oko :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovit efekt, pa še znotraj voščilnice si se poigrala. Ma ne še klicati pomladi, no...jaz bi rada še malo snega :)

    OdgovoriIzbriši
  14. This is absolutely beautiful and so delicately painted. I love the stamp images you used and the fact you decorated inside the card as well. Its a stunning design and I'm so glad you shared it with us at The Flower Challenge!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Elegantne in zelo lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar