Novo leto celo leto #2. - 52 CCT

Tako kakor lani sem si tudi letos obljubila, da sledim Andreji, ki je del ustvarjalne ekipe Christmas Card Trowdown pri njihovih izzivih. Zato, ker rada delam praznične voščilnice in ker je res luštno, da jih izdelaš čez  leto in tako nimaš v Decembru težav z prazničnimi voščilnicami.
Mislim, da sem bila kar uspešna, saj so bile moje voščilnice večkrat med opaženimi in tudi to je zame dodatna motivacija.
Je pa tokrat nastala manjša (ali pa večja) težavica, izziv so punce iz 14 dnevnega spremenile v tedenskega, kar pomeni vsak teden praznična voščilnica. Bomo videli, me pa ta novost ni prestrašila ali mi vzela volje.
 Januarski izzivi so Andrejini, prva je na vrsti SKICA in jaz sem se je lotila takole.
Ko ste vse zaključile šolanje pri Tini, sem jaz začela prepisovat, tako kakor v starih dobrih časih.

Snežaka Lotv sem odtisnila na kos blaga in ga pobarvala z akvarelnimi barvicami.

Tudi notranjost je oblikovana pa Andrejini skici, meni je všeč.

 


Najlepši par - Galerija meseca Januarja

Komentarji

  1. Čestitke Lili, da si tako pridna in sem prepričana, da če si se tako namenila, boš tudi storila:), veselje ob letu bo neizmerno. Ko bi se le lahko pripravila k temu projektu, zaobljub si pa ne upam dati:)). Si pa naredila sila simpatično voščilnico in ugotavljam, da bo res treba strenat kakšno rjuho:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako si pa ti zagnana...... tale možak je prav ljubek. Ja, mala šola je odbrzela mimo mene kot raketa, tako, da bo treba nadoknaditi med letom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Lili, skupaj nam bo lažje. Ta skica je tudi meni krasna in ti si jo super uporabila in to kar 2x. Notranjost bi bila prav lahko tudi zunanjost.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si začela in upam, da te tedenski izziv ne prestraši.

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT Your snowman is wonderful. Love how you followed the design both inside and outside!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz pa verjamem, da ti bo uspelo. Začela si zelo obetavno. Skico si zagotovo 100% zadela.
    Tudi notranjost voščilnice je zelo lepa in bogata.
    Vesela sem, da boš pokazala tudi domače naloge od MŠPU.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si začela in verjamem, da ti bo uspelo uresničiti zastavljeni cilj.

    OdgovoriIzbriši
  8. A fun card, I love all the tartan, and brilliant to decorate the inside with the same sketch. Thanks for joining in and tackling our weekly challenges head on at 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa tako zunanjost, kot notranjost voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  10. u kako je krasna in ja itak da nam bo šlo tudi vsak teden, ali pa če vmes naredimo kaj po svoje :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hi, hi...si me nasmejala s prepisovanjem :-)))) Krasen je tvoj snežak in tvoja voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  12. Najbolj pomembno je, da boš imela vse zapiske iz MŠPU. :-) Super si se spomnila, da si snežaka odtisnila na blago. Fajn zgleda. :-) Voščilnico si zelo lepo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno voščilnico si naredila in za motiv simpatičnega snežaka, ki pozdravlja v novo leto :-))
    Zelo sem ponosna na vse vas Slovenke, ki se pridno udeležujete izzivov. Naj bo tudi letos tako!
    Hvala LiLi, ker si se že začela igrati z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar