Nogomet

Še vedno sem pri moških voščilnica. Tako kakor Majda jih tudi jaz zelo rada izdelujem, res prav poseben izziv so mi, mogoče prav zato, ker jih ne smem preveč okrasiti.
Naslednji vikend praznuje sodelavkin mož in prosila me je, da izdelam voščilnico za nogometaša, ker je možakar navdušen nad njim.

Pa sem se zadeve lotila malo drugače, nič vintage in starinsko.
Odločila sem se, da uporabim zame nenavadne barve, a sem z izdelanim zelo zadovoljna.


 Fotografijo žoge in "kopačk" sem našla na spletu, samo pobarvala sem jo z distressi in izrezala. Prilepila sem jih z 3d blazinicami.


 Papir je iz Tedija, zelen ima rahlo reliefno strukturo, črno belemu pikastemu pa sem malo pomagala z barvami, da ni tako dolgočasen.


Meni je najljubša oblika voščilnice v velikosti 11x21 cm, takšne imam najraje zaradi okrasitve. Mislim pa, da so postale že skoraj moj zaščitni znak, poleg rožic seveda.

 
V notranjosti je na eni strani žepek za bon ali denar, na drugi pa prostor za voščilo.

Komentarji

  1. Odlična moška, res ni ocvetličena, je pa svežih barv in "aktivna":). Zanimivo, ko si omenila mere voščilnice, všeč so mi nekatere stalnice, ki jih dekleta uporabljate in s tem date izdelku svojo osebni pečat. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsake naloge, ki se je lotiš, opraviš z bravuro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidiš, kako smo si različne. Meni pa takšna dimenzija predstavlja težave s postavitvijo elementov. Tebi pa gre krasno od rok. Čudovita voščilnica za ljubitelja nogometa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da je manj moških, ki bi ti ploskalo, če bi jih nakrancljala z rožicami....če pa jim daš fuzbalsko žogo....je pa nekaj čisto drugega (tudi če kopačk ne bi očistila in bi jih pustila umazane od blata!!!) Všeč mi je tole tihožitje (in če to bere kakšen moški, bi imel na tihožitje sigurno kakšno pripombo:-))....

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha všeč mi je Mojčin komentar 😃
    Se strinjam, da fantastično izdeluješ moške voščilnice. Menim, da je žoga simbol za kakšno rožico, ki je ni na voščilnici "gledano z moške perspektiva" 😉 Barve so fantastično kombinirane. Lepo si naredila.
    Bodi lepo,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa moška voščilnica. Krasno slikico si našla in jo zelo lepo izrezala. Všeč mi je tudi nabor barv. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav idlično ti gredo od rok moške voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je zanimiva in prava nogometaška voščilnica. Voščilnice za moške meni pogosto povzročajo preglavice, a tako kot ti praviš so pravi izziv...

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč mi je barvna kombinacija. No, pa saj h kopačkam paše zelena:) Tudi meni ta tip vošilnic povzroča težave s postavitvijo, najbolj so mi všeč kvadratne. Enkratno si jo naredila, kapo dol.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si se lotila in izdelala :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar