Moška voščilnica - - Klavdija DT 2018#2

Tokrat smo se v ekipi lotile izdelave moške voščilnice. Za nekatere je to sila zahtevna reč, meni pa se zdijo prav tako zabavne kakor za dekleta.
Res je sicer, da se jih ne da okrasiti tako bogato , ampak to je včasih pravo olajšanje, saj so tako tudi hitreje narejene.
 Klavdija nam je poslala zelo lepe papirjeGraphic 45 in takoj jih je bilo treba uporabiti.


Šablono pentlje Marianne Design lahko zamenjate s katerokoli šablono pentlje, efekt je enak. 


Najprej sem pripravila ves material, narezala dizajnerske papirje, odtisnila štampiljke, embossirala belo zastavico, ki predstavlja srajco. Robove sem rahlo posenčila z distress blazinico. Za odtise napisov pa navadne distress blazinice niso najboljše. Zato jaz zanje uporabljam Barvne blazinice.


 Vse dele sem nato zalepila skupaj, pri kombiniranju sem ugotovila, da rjave razcepke niso najboljša izbira in sem jih zamenjala z nežno rumenimi.


V notranjosti sem naredila žep za denar, z velikim luknjačem sem malo okrasila rob, če ga nimate nič hudega lahko ga samo odrežete, je prav tako lepo.


 Tudi notranji list za voščilo sem rahlo posenčila, da malo izstopa od osnove.


 Izdelava moških voščilnic je res zabavna, Andreja jo je okrasila z cvetjem, sedaj pa še počakajmo kaj sta nam pripravili Vanja in Sandra.

 Papir, šablone in vse ostale pripomočke najdete pri Klavdiji.


Moško voščilnico v rjavih tonih prijavljam še na izziv
The Male room - Vintage

Komentarji

  1. Krasna je in všeč mi je ideja s tagom ki ponazarja srajčko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si "oblekla" slavljenca. Krasna elegantna srajca z metuljčkom in lepimi gumbi. :-) Všeč mi je dizajnerski papir.

    OdgovoriIzbriši
  3. Graphic 45 vrhunski dizajnerski papir. Z njim je fantazija ustvarjati.
    Kar se tiče tvoje voščilnice za slavljenca, je prav ŠIK.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi sama imam moške voščilnice strašno rada, zato mi je tvoja še posebno všeč. Srajčko si imenitno zašila - super ideja!
    Prijeten vikend ti želim in še enkrat, hvala za imenitno soboto, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito vintage voščilnico si naredila in jo lepo sestavila :-)) Tudi postopek izdelave si krasno predstavila.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za tvoje izčrpno poročilo "šivanja moške konfekcije":). Vidim, da brez pravega kroja in s svojo domiselnostjo lahko elegantno oblečeš možakarja:). Odlična je. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Super enostavna voščilnica za moškega.

    OdgovoriIzbriši
  8. I enjoy your step by step photo tutorial. Well done for us who are visual. Also love the card. Very clever use of the banner.. impressive!😊. Thank you for joining us at The Male Room
    Cyber hugs
    Shawna DT

    OdgovoriIzbriši
  9. A very clever use of patterned paper and a fab idea for a mans card, thank you for joining us at TMR.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar