Klavdija DT 2018#3 - Cvetlice na voščilnici

Za drugo letošnjo nalogo v DT darilnice Klavija smo si zastavile, da uporabimo cvetje. V Darilnici jih imajo res polne predale in jih z veseljem uporabljam. Andreja vam je pokazala kako si jih izdelate iz Foamirane pene, jaz pa sem uporabila papirnate vrtnice različnih velikosti, katere kupite že izdelane.


Za osnovo sem izbrala različna dizajnerska papirja.
Iz tretje pa sem izrezala le  staro voščilnico.


Najprej sem imela v planu oranžne vrtnice poleg belih in rjavih a sem jih potem zamenjala z temno rdečimi.
Takole se pri sestavljanju osnovna ideja večkrat spremeni.


Za lepljenje traku iz jute in vijuge iz mavca sem uporabila vročo pištolo.
Izreze iz lepenke - chipaboards izreze sem obarvala z distress blazinicama in jima tako vdihnila bolj naravno barvo.
Zaradi debeline traku iz jute sem nato papir z 3d blazinicami nalepila na osnovo. 

 


Ker smo že tolikokrat pokazale kako sestavljamo svoje voščilnice sem se tokrat odločila, da pokažem le kako sem vijugo iz mavca z pomočjo Ice Riesin prahu spremenila v vijugo iz "slonovine"




Papir, cvetje in vse ostale pripomočke najdete pri Klavdiji.


Komentarji

  1. Odlično si združila zelo različne materiale in jih povezala v harmonično celoto! Idejo embosiranja bom zagotovo kmalu uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Diši po nostalgiji in romantiki. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si sestavila voščilnico. Krasen cvetlični aranžma.:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoji rožnati izdelki so res tako vrhunski, da jih je veselje pogledat. Ta, ki ima rahlo vintage pridih mi je zelo všeč , juta in čipke pa naredita izdelek romantičen. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je tvoja voščilnica, ki kar kliče romantične duše......

    OdgovoriIzbriši
  6. Romantika in vintage kar vejeta iz izdelka. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar