Craft-alnica #202 - Drseča-slider voščilnica

Dva tedna sta za nami in spet smo nazaj v starih tirnicah. Tokrat je bila vrsta za izbiro naloge na meni in odločila sem se, da izdelamo 

DRSEČO - SLIDER VOŠČILNICO

Izdelajte "slider", drsečo voščilnico na kateri se osrednji motiv premika.
iz ponudbe našega mesečnega sponzorja sem za ta izziv izbrala luškane štampilke kave in jih uporabala na drsečki.


Za tekoče drsenje po voščilnici sem uporabila MFT distančnike in njihovo šalono za izrez.

Na mizi je bilo že vse nastlano za izdelavo drsečke, zato sem na hitro uporabila še kužka, ki sem ga pobarvala za prvi izziv.





Na tej sem za izrez (tirnice) uporabila, dve različno veliki šabloni kroga. Ozadje pa sem ustvarila kar sama z pomočjo štampilk iz kompleta.
Pridružite se nam in pokažite svoje, drseče, vrteče in še drugačne slider voščilnice.

Nagrado za dve naključno izrani ustvarjalki nam v mesecu Januarju podarja trgovinica 

Komplet štampiljk Kavic je res super nagrada.
Po navdih zavijte še k Andreji in Martini in  k naši mesečni gostji. V Januarju je z nami Hali. Vesele bomo vaše prijave in tudi komentarja na naših in na blogu Craft-alnice.
Ustvarjalna ekipa in trgovinica Zartee se že veselimo vaših izdelkov.

Komentarji

  1. Najprej sem prebrala Dišeča-Slider voščilnica :) Mislila sem, da bo že tako držalo, če je na prvi voščilnici dišeča kava. Z obema si se potrudila in kar predstavljam si, kako se vse vrti in premika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena hvala za opozorilo. Vse parkrat pregledam, pa mi vedno kaj pobegne 🤣.

      Izbriši
  2. Te kavice so tako vabljive in še v mojih barvah ;) Ta druga pa je tudi tako cartkana s tem kužkom ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super sta tvoji drsečki!!! menje Helena z Dišečko prav nasmejala!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta čudoviti, izziv pa konkreten izziv, vsaj za mene, ki drseče voščilnice še nisem delala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna kofetarska slide voščilnica in še bolj cortast kužek. Pri slednji mi je zelo všeč izdelano ozadje z odtisi kosti in tačk.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta čudoviti. Zelo všeč mi je izbor papirja in barvne kombinacije. Motivi so fantastični.
    Bodi lepo,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni sta, tudi jaz sem prebrala dišeča he he

    OdgovoriIzbriši
  8. Kofetek Kofetek že vabi .... se že veselim .-)
    Tudi ti si bila pridna in naredila kar 2 voščilnici. Obe sta super, ampak najbolj simpatičen pa je vrteči se kužek. Tale bo za Blažeka, ane .-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo in zabavno si opravila z drsalnicami.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ena je lepša od druge. :-) Krasno si opravila z izzivom. Spet bo treba pošteno razgibati možgančke. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe super lepi ! Kava in kuža oba na K se drsata..... Lep vikend !

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar