Tete po moje - Klavdija #12

Kakor zadnja v vrsti ustvarjalne ekipe sem se lotila naših Tet, štampiljke Art impressions Latte Love. Zabavne štampiljke je treba uporabiti na zabaven način.


 Izdelala sem simpatično darilno vrečko v katero lahko daste čokoladice
 ali pa kakor jaz kavo.

Ročaje sem izrezala ročno, lahko pa si enostavno pomagate z  šablono kroga in na sredini izrežete le krožno odprtino.


Ssimpatične dame sem pobarvala z distress blazinicami in markerji.


Z šablono in štampiljko Heartfelt sem vroče embossirala liste bodike, jih pobarvala z zelenim spectrum noir sparkle flomastrom in izrezala z šablono.


Ne vem kako sem toliko let ustvarjala brez plošče za utore, krasen pripomoček za izdelavo škatlic je resnično nepogrešljiv.





Z njim resnično natančno in hitro izdelamo pregibe.


Pregibe notranjih žepkov namažemo z lepilom, jaz sem tokrat prvič uporabila Scotch-evo lepilno pištolo.




Raje kakor, da pišemo o tem kakšen papir uporabite sem se posvetila načrtu za vrečkico. Okrasite pa jo po svoje.


Papir, štampiljke in vse ostale pripomočke najdete pri Klavdiji.

Komentarji

  1. Krasna vrečka in te tete so tako simpatične ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si to izdelala in te tete so zakon. Lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja za vrečko. Lepo si naredila in tete so res zakon :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Motiv si fantastično pobarvala in ga tudi zelo domiselno uporabila. :-) Hvala za navodila za izdelavo darilne vrečke. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja s temi žepki, ki super pristojijo motivu! Hvala za navodila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite pupe - tete mi kar ne sedejo, ker se nekako vidim v tej druščini ;-)
    Barvanje odlično, oblika, odlično, vse skupaj na kvadrat odlično in jaz? Navdušena!!!
    Čarobne praznike želim še v naprej, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Super vrečka... štampiljka lepih dam pa zabavna.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar