Srečno in zdravo

Pa smo prispeli do konca starega leta. Naj vam za konec pokažem nekaj, kar sem izdelala mojima fantoma, ki priznam, kar premalokrat dobita kakšno papirnato pozornost.
Simpatičen in enostaven izdelek ki ga lahko naredite prav na hitro in dodate čokoladi ali pa steklenici vina, ki jo boste odnesle nekam, ko boste šle zaželet Sreče in Zdravja v Novem Letu,


Stare dobre kresničke so nam včasih lepšale praznične dni.


Zakaj jih ne bi podarili malo drugače.

Največ dela je bilo z ročnim izrezovanjem odtisa steklenice in kozarca. Štampiljka je že dolgo pri meni in res ne vem, če jo lahko še kje kupite. Nikakor pa ni potrebno, da je na ovitku ravno takšen motiv, prav lepo bo tudi, če dodate kaj drugega.

Večino porabljenih pripomočkov najdete pri Klavdiji.
Pa lepo Silvestrovanje vam želim.

Komentarji

  1. Čudovit izdelek in darilo!
    Lepo silvestrovanje vam želim in srečno, zdravo in ustvarjalno novo leto 2018!
    Lp Nataša

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna ideja. Hvala ker si jo delila z nami. Srečno v letu ki prihaja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaaa kresničke, kako je bilo fajn. Lepo darilce in tudi vam vsem lep skok v leto 2018.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa "obleka" za mini darilo. Kresničke tudi mene spominjajo na otroštvo.
    Fajn silvestrovanje in uspešen skok v leto 2018.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kresničke, joj kako smo se jih veselili :) krasno darilce si se domislila narediti.
    Tale šampanjec je zagotovo že ohlajen na pravo temperaturo :D
    Lepo silvestrujte!

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Lili, v novem letu ti želim veliko vsega lepega, predvsem pa ustvarjalnega navdiha in varnih kilometrov. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse dobro v 2018 tebi in tovjim! Saj pravijo, da je kovačeva kobila zmiraj bosa - tokrat si se lepo potrudila za tvoja fnata :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga lili - tvojo idejo naslednje leto vsekakor uporabim, predvsem za najmlajše, ki jih iskreče "prskalice" tako zelo navdušujejo. Toliko lepih spominov si mi z njimi obudila - hvala iz srca!
    Prijeten začetek novega leta ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit izdelek in krasno darilo :-)) Kresničke so res nostalgične in ti si jih super zapakirala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdravljeni, vsi gledalci na spletu, jaz sem Dragica Marčič, iz Ljubljane, Slovenija ... sem tu, da delim čudovito delo, opravljeno zame ... Po treh letih v zakonu z možem z dvema otrokoma se je moj mož začel čudno obnašati in se dogajati zunaj z drugimi ženskami in mi je pokazal hladno ljubezen, večkrat mi grozi, da me bo ločil, če si ga upam podvomiti o njegovi aferi z drugimi ženskami. Bil sem popolnoma opustošen in zmeden, dokler mi stari prijatelj ni sporočil o urivanju uroka. Internet, imenovan Dr igbinovia, ki ljudem, ki imajo težave v zvezi in zakonski zvezi, pomaga z ljubezenskimi uroki, sem sprva dvomil, če takšna stvar sploh obstaja, vendar sem se odločil, da poskusim, ko se obrnem nanj, pomagal mi je dati ljubezenski urok in v 48 urah se je moj mož vrnil k meni in se začel opravičevati, zdaj je nehal hoditi z drugimi ženskami in je z mano za dober in zares. Obrnite se na tega velikega ljubitelja ljubezenskega uroka, da se bo vaš odnos ali zakonska težava rešila danes, on tudi pozdravi HIV / AIDS, HEPATITIS, NIZKO SPERMNO ŠTEVILO, RAZLIČNE BOLEZE, FIBROIDNE BOLEZNICE, GONORHEO, FALLOPIAN TUBE, BREZPLAČNOST, HERPES. vse zahvaljujoč dr. Igbinovia vam lahko tudi pomaga, kontaktirajte ga neposredno, če potrebujete njegovo pomoč na EMAIL, doctorigbinovia93@gmail.com ga pokličite zdaj in WhatsApp kontaktno številko na WhatsApp +2348144480786 hvala, ker ste svoj čas preusmerili k meni ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar