Craft-alnica #201. - Zimska voščilnica

Pozdravljene v zadnjem izzivu Craft-alnice v letu 2017. Z Andrejo in Martino smo se odločile, da bo ta izziv trajal cel mesec in ne dva tedna kot je običajno. Tudi v naših domovih mora namreč zadišati po prazničnih dobrotah, okrasiti je treba smrečice in se malo poveseliti.
Da pa nam ne bo dolgčas, in da se bo vseeno malo ustvarjalo sem izbrala nalogo in jo poimenovala:

ZIMSKA VOŠČILNICA

Voščilnica naj ima zimski motiv ali zimsko sceno. Naj pa ne bo praznična, to pomeni, da ne sme biti novoletna ali božična.
Mislim, da naloga ne bo pretežka, saj se vaše ustvarjalne mize kar šibijo od zimskih motivov in pripomočkov.
Zadnje čase me spet zaposlujejo luštni motivi in njihovo barvanje. Heidi (Whimsy stamps) sem prekrstila v črnolasko, barvanje črnih las je prav poseben izziv in priznam, da sem imela za to malo inštrukcij. A sem za prvič zelo zadovoljna.
Na delavnici barvanja z Distress markerji ali blazinicami mi je inštrukcije dajala Laura Strah.
Rožice, ki namenoma niso praznične ali zimske sem le polepšala s srebrnimi bleščicami in na podlago dodala še bleščeče snežinke in simpatičen zimski napis.

Heidi v toplih škorencih in v toplem paščku ni hladno, tudi ve se toplo oblecite saj je zunaj zima in zadnji dnevi v starem letu. Naj bojo polni pričakovanja in praznične topline.
Dekleta v ustvarjalni ekipi smo si vzele dodatna dva tedna počitnic in vam omogočile več časa za izdelavo zimske voščilnice.
Pridružite se nam, po navdih pa zavijte še k Andreji, Martini, Vladki, ki je bila v Decembru naša gostja in k Tamari, ki je za nagrajenke prispevala nagrade iz svoje trgovinice Tame's World.
Veselimo se že vaših izdelkov.

Komentarji

  1. Lepa in mene klasične božične barve vedno navdajo s toploto in tradicijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga LiLi, čudovita je tvoja zimska voščilnica ter prav simpatično dečvo si izbrala in videti je, da zelo uživa v zimi :-)) Lepo si jo sestavila in dečvo lepo pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ti gre barvanje. Se strinjam, črni lasje so še poseben izziv, kar pa ti je že v prvo uspelo. Lušna zimska voščilnica in Heidi je toplo oblečena, tako je v tem mrazu ne bo zeblo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti gre barvanje in tudi sestavljanje posameznih delov. Enkratna voščilnica. Upam, da Heidi ne zebe v noge - drugič si naj obleče volnene nogavice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako zelo lepo si pobarvala deklico! Voščilnica je tudi zelo lepo sestavljena.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar