Vse najboljše

Z zanimivo nalogo sem se ukvarjala zadnje dni. Voščilnica za fantička, ki praznuje 1 rojstni dan. Na njej naj bo tortica s svečko pa še slončka dodaj, za srečo, bo šlo ???  Seveda bo, je bil moj odgovor, pa vseeno no bilo tako enostavno. Tortico s svečko sem našla kar na Pinterestu, (hvala bogu zanj!)
Slončka sem pa naštempljala. Vse skupaj obarvala z distressi in zabava se lahko prične.


Naj bo v pretežno zeleni barvi je bila še želja.


Zanimiva kombinacija torte, slončka in modrega avtomobilčka mi je na koncu še kar uspela.


Enega sem odtisnila še v notranjost. Za srečo.
Vse najboljše mali mož.

Komentarji

  1. iii, kako lušna je. DObro si opravila z nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštna voščilnica in super ti je uspela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si skombinirala print in odtis. Ljubek slonček in lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, včasih so zahteve čudne, samo ko končaš izdelek se pa čudiš sam sebi kako ti je uspelo. In tebi je z odliko. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično si združila vse želje in super je, da je slonček tudi v notranjosti! Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi pri tebi nastajajo voščilnice za male škratke :) Lušten slonček :)
    Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ijej, kako lepo si skombinirala vse tri motive. :-) Zelo prisrčna in lepa otroška voščilnica je nastala. Malo mož bo zagotovo zavriskal od sreče. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. He he nemogoče je mogoče, kajne? Prekrasna je!

    OdgovoriIzbriši
  9. jeeej kako car voščilnico si naredila :-)) Motiv je zelo srčkan in lepo pobarvan.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar