Novo leto celo leto - CCT #20.

Čeprav sem zadnje čase zelo zaposlena se trudim, da še vedno najdem čas za zaobljubo, da bom sledila Andreji pri izzivu Christmas Card Trhrowdown.
V izzivu, ki se izteka so si zaželele videti platno ali les.
Jaz sem se odločila za les.
 

 Z zares zelo staro štampiljko sem odtisnila vzorec lesa na akvarelno osnovo, obarvala sem jo z dIsstres oxide blazinico Vintage photo.Z šablono Memory box Candles die sem izrezala iz osnove svečke in v izrez nalepila pravtakšne v zlati in beli barvi.

 
Na bodiko sem prilepila še rdeče polperlice in dodala prelep Vladkin napis, ki kar predolgo počival v škatli.





Komentarji

  1. Krasna svetleče bleščeča :-)
    Petkov pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. superbe carte Lili, magnifique technique et un très joli résultat avec ces superbes bougies, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. I'm glad you found the time, this is a beautiful card. Pretty traditional candles with a lovely bit of sparkle.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo draga LiLi, zelo lepo, da mi slediš in se ti tako polni praznična škatla :-))
    Krasno voščilnico si naredila in naredila lepo leseno podlago.
    Hvala ti, ker se spet igraš z nami na našem prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown!

    OdgovoriIzbriši
  5. Občudujem vztrajnost in izdelke, postavitev svečk na leseno osnovo pa daje tako domač, prazničen občutek!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar