Novo leto celo leto - CCT #21.

Do sobote zjutraj imamo čas pridružiti se Cristmas Card Trowdown in izdelati voščilnico po njihovi skici.
Tokrat sem se naloge lotila malo drugače,. V teh dneh so k meni pripotovali luškani severni medvedi in res sem jih morala uporabiti.

 
Na modro pobarvano ozadje sem vroče embossirala bele kosme naletavajočega snega. Z Tinino valovito borduro z šivi sem odrezala breg in nanj posedla medvedka z praznično pobarvanim šalom.


Luštna, majčkeno otročja voščilnica bo gotovo odromala v kakšen domek, kjer imajo majhne otročiče.





Komentarji

  1. Jejdatana, kako je lep! :) Tako zelo simpatičen motiv, da sem ga morala imeti tudi sama. Super si ga postavila na zasnežen hrib.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obcudujem vse, k vam uspe v skico vnest malo drugačnosti kot zgolj postavitev.
    Lepa in všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, to bo pojedina. Dober ulov je bil. Voščilnica s prikupnim medvedkom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep motiv si izbrala. Zelo lušna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iii kako je ljubek tale medo in seveda tudi čestitka :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. This will certainly make some children happy and your bear looks happy too.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja kok je luštn tale tvoj medo. :)
    Lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je tako prikupen, sploh pa uspešen ribič ;) Prav lušna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si sledila naši skici in naredila čudovito voščilnico z medvedkom :-)) Zelo je cart in tako zelo posrečeno sedi.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami na našem izzivu pri Christmas Card Throwdown!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako prikupen motiv! Lušno si izdelala voščilnico. Mislim, da bi je bil vsakdo vesel. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar