Craft-alnica #199. - POP-UP voščilnica

Pozdravljene, minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice.Nalogo nam je zbrala Martina in priznam meni je bila prav v zabavo, poimenovala pa jo je 

POP - UP  
voščilnica.
 
Naredite voščilnico, kjer se bo del dvignil in zaživel v 3D,
lahko tudi v notranjosti voščilnice.
 
Sem vam povedala, da sem se pri izdelovanju zelo zabavala. i n ne naloga ni pretežka, malo prebrskajte splet in tisoč idej vam bo na voljo.
 
Ker pa je zunaj že zadišalo po zimi, sem se odločila, da bo moja objava čisto praznična.
Najprej sem se lotila voščilnice v belem.
 
 
Preprosta bela voščilnica, ki pa v notranjosti skriva...

   
Majhno presenečenje

 
In ko se ugasnejo luči še večje presenečenje.
 
Izdelava res ni bila pretežka in zato sem izdelala še eno, ta je bolj pisana.
 
Tinin veliki praznični napis sem okrasila z ročno izdelano zvezdo in listki omele.
 
 
Namesto belih sem dodala zlate bunkice.


V notranjosti pa.... praznična darila.
Na pop up praznični voščilnici v tradicionalnih barvah sem uporabila štampiljke in šablone Najlepšega para zato jih lepim v galerijo meseca Novembra,

Naloga res ni pretežka nikakor ni potrebno izdelati celih skulptur, le rez ali dva več in nastala bo lepa popup voščilnica. Pridružite se nam v Novembrskem izzivu Craft-alnice.
Po navdih pa zavijte še k Martini, Andreji  in naši mesečni gostji Maji .

Komentarji

  1. Krasni sta, ampak prva je pa res nekaj posebnega. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo, kako sta izjemni...prvi prvi mi je čisto vzelo sapo....<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Drugo poznam, ker je podobna v moji mapci "naredi enkrat" že kar precej časa, prva je pa.....ojoj ...še posebno mi je všeč, ker daš lahko mini svečko in potem je res tisti pravi efekt za waw. Saj se vedno izkažete vse pri teh izzivih ampak ta je pa res žmohten in eleganten in up. Kapo dol za vse tole.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, čudoviti sta. Sploh prva me je navdušila, saj imam v tem času rada sveče, svetlobo. Takšna, še kar preprosta izvedba pop up voščilnice, bo morda tudi mene spravila k ustvarjanju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti obe :) Je pa tudi meni bela top. Ne vem zakaj, ampak letos so mi prav pri srcu te bele z belo na belo :D

    OdgovoriIzbriši
  6. WOW, prva te kar odnese v belo zimsko pravljico. Čudovita je in s čajno lučko res pričara neko čarobnost in spokojnost.
    Druga pa je tako simpl in tak lep efekt da. Hvala, da si pokazala, da je z malo domišljije tudi možno narediti pop-up. Se mi je zdelo, da so se vse ustrašile tega izziva.

    OdgovoriIzbriši
  7. S prvo si več kot prijetno presenetila, saj je v notranjosti prav čarobna. Upam le, da ne bomo kaj skurile:)
    Druga pa:), tako kot pri Mojci, imam narejen "mušter" vendar še nikoli uporabljen. Morda pa sedaj pride na vrsto:). Je pa čudovita in tvoje izdelovanje rožic je fenomenalno. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. U lepa prva v vsej svji belini in druga v pravih božičnih barvah...super

    OdgovoriIzbriši
  9. jaaaa LiLi, super tole z drugo voščilnico in besedami, da izziv sploh ni težak :-)) Super ideja in krasna izvedba z darilci v notranjosti voščilnice.
    Tista prva, pa je še posebej v temi, dih jemajoča. Super si jo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Obe praznični voščilnici sta zelo, zelo lepi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe sta čudoviti, ampak prva je TOP izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  12. O, vau! Obe sta zelo, zelo lepi. Prva me je navdušila s čudovito pravljično belino zunaj in v notranjosti. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar