Craft-alnica #198. - POBARVAN MOTIV

Minila sta dva tedna in spet je prad nami nova naloga za izziv Craft-alnice. Nalogo sem izbrala jaz in ga poimenovala

POBARVAN MOTIV
 na izdelku želimo videti pobarvan motiv v katerikoli tehniki. (Distressi, flomastri, barvice, akvarel..... ·

Na moji ustvarjalni mizi se je v zadnjem času nabralo kar nekaj novih štampilk in čas je že bil, da katero tudi pobarvam in vkombiniram v voščilnico.


 Da ne bomo že v Novebru izdelovale le praznične voščilnice sem se odločila, da uporabim luštno čarovnico CC Design, ki je kar klicala po distress markerjih.


Rožice za okrasitev sem izdelala kar sama z pomočjo štanc in belih prašnikov katere sem pobarvala z pomočjo copoc markerjev, alkoholni markerji so za to prava izbira.
Pridružite se nam v prvem Novemberskem izzivu, po navdih pa zavijte še k Martini, Andreji in naši mesečni gostji Maji( Rilček in Kljunček). Luštno so barvale in pravgotovo vam bojo njihovi izdelki v navdih.

Komentarji

  1. Iiii kako cartkana čarovnička, da o njenem čarovniškem okolju ne govorim!!!! Super uvod v super izziv in hkrati v zaključek Halloweena - pri nas je bilo včeraj kar divje;-) Pa pri vas?
    Ciper coper pozdravček k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubka coprnička in lepe rožice. Prava mojstrica v izdelovanju cvetkov si že.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii, kako čudovita mala čarovnica in zelo lepo pobarvana. Super ideja za izzvi in potrudila se bom, da se vam pridružim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušten izziv si izbrala in tale tvoja mlada čarovnica je prav poskočna :-)) Lepo si jo pobarvala in naredila čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo kako je simpatična :) Lepo si jo pobarvala, da o cvetju ne govorim. Zelo dobro si vse skupaj sestavila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar