Božične zvezde - Klavdija #9.

Praznično ustvarjanje je v polnem teku. Ker pa sem bila letos že čez leto zelo pridna, se lahko sedaj posvečam le še takšnim motivom, ki jih imam najrajši. Med njimi je prav gotovo Božična zvezda in letos jo boste pri meni še videle.


Štampiljko Whimsy stamp sem kupila že dolgo nazaj. podobno z prelepo božično zvezdo lahko dobite v Darilnici Klavdija.
Odtisnila sem jo z emboss blazinico in belim prahom, potem pa za barvanje uporabila Sparkle Spectrum Noir flomastre.
Robove sem posenčila z modro Distress blazinico, še prej pa z razredčeno barvo pobarvala list z odtisi.

 Na posnetku lahko vidite, kako sem prikrila odtis, da se vitice in listki ne prekrivajo med sabo.
Material za izdelavo dobite pri


Komentarji

  1. Koliko različnih božičnih zvezd obstaja v svetu papirčkanja! :-) Navdušena sem nad tvojo lepotičko. Bravo za maskiranje štampiljke. Ja, tako pač je, bolj se potrudiš pri pripravi, lepši je končni izdelek. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja ima prav, koliko različnih štampiljk z božično zvezdo obstaja. In ta je ena izmed najlepših tudi po tvoji zaslugi, saj si naredila pravo lepotičko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mene je tvoja kreacija z božično zvezdo očarala...zelo zelo lepo narejena.
    Sama postavitev je fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Rada imam božične zvezde in v ustvarjalnem svetu je res velika izbira. Tvoja izbira in voščilnica sta pravi, prelepo si odtisnila in pobarvala božične zvezde in nastala je prelepa praznična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Najprej hvala hvala, ker si me pripeljala do novega motiva božične zvezde, ki jo ima Klavdija , ...že leti po pošti. Vsi motivi teh rož so lepi, samo znati jo moraš uporabiti. Tako kot ti v tem primeru...samo tretjinski ali polovični odtis v enem koncu voščilnice in voila...slika kot se šika....nekaj čisto novega. Barvanje pa itak prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Premej nazaj kako je lepa, pardon, fantastična. Čudovite barve in modrina v ozadju za 3D učinek - super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna voščilnica. Všeč mi je kako si odtise naredila ob robu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa je tvoja voščilnica in hvala za prikaz izdelave.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar