Božična zvezda

Doletela me je čast, da pripravim še en izziv za naše ustvarjalno okolje. Klavdija iz darilnice Klavdija se je odločila, da bomo članice njene ustvarjalne ekipe urejale tudi izzive na njeni fb strani. Kot prvo me je doletela čast, da pripravim izziv. Odločila sem se, da bomo cel mesec izdelovale Božične zvezde.


 Božične zvezde imam zelo rada, ni dolgo nazaj, ko sem si končno privoščila veliko Sizzix-ovo božično zvezdo in tokrat sem jo uporabila . Izdelana je v čudoviti tehniki podlaganja z tetra gazo, katera ji daje še dodaten volumen.
Osnova je dizajnerski papir Lemoncraft, tudi zvezda in zelenje je izrezano iz tega papirja.
Tinin domač prazničen napis in bogata voščilnica z božično zvezdo je nared.


Prav vse izdelke sem našla na polici Darilnice Klavdija.


Komentarji

  1. Čestitke za čast, ki te je doletela. Dober izziv si izbrala. Božično zvezdo si lepo obogatila z gazo. Tudi sama postavitev mi je zelo všeč.
    Ta božična zvezda je res nekaj posebnega, sama jo zelo rada uporabim pri dekoracijah daril ali
    novoletnih okraskov.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. WWAAAAWWW....prekrasna zvezda, že čutim sneg :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem jo vceraj opazila in že občudovala na fb. Krasna je. To z gazo ji da pa še dodaten čar.
    Čestitam za članstvo v ustvarjalnem timu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem šele danes pogledala tvojo video predstavitev voščilnice. Najdušena sem nad njo. Krasno. Všeč mi je.

      Izbriši
  4. Krasna je. Res bogata. Moram tudi jaz potegniti božične zvezde ven. Mislim, da letos nisem naredila še nobene.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovita in bogata božična zvezda. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuuu, krasna je!!! Sem se naenkrat zavedala, da me obdajajo prav praznični občutki ...
    Hvala zanje! Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Prečudovita je ! Čestitam za tvoj izziv!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. OOoooooo tole pa je pesmica zame...božična zvezda.....pre pre pre krasna...Izzivi tudi pri Klavdiji...čestitke tudi za to.....Ja kaj pa mi reveži, ki nimamo Facebooka.....a za nas pa ne bo nič?????

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za sodelovanje v timu, posebne pa za čudovito božično zvezdo, ki je huuudooo lepa . Da so jo da tako lepo obogatiti z gazo si pa tudi nisem mislila. S tem izzivom ste verjetno zelo razveselile marsikatero ustvarjalko, posebno pa Mojco, saj je to ena njenih ljubših rož. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Super za še en izziv. Upam, da se vam kdaj uspem pridružiti. Tvoja izbira je prava. Enkratna božična zvezda in čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar