Za nevesto

Ni prav pogosto, da se lotim izdelave voščilnice za nevesto. Poročnih naredim kar nekaj, samo za nevesto pa mislim, da je tale druga po vrsti.
Punce so si zaželele nekaj nežnega za prijateljico, ki bo naslednjo soboto zapustila samski stan, poskušala sem jim ustreči in rekle so, da jim je všeč.


Iz škatle sem izbrskala prastaro štampiljko neveste Whiff of joy. Nisem jo prav dostikrat uporabila, takrat pa sem jo nujno morala imeti.
Pobarvala sem jo z pomočjo distressov in jo malo polepšala z Spectrum noir sparkle flomastri. Ti so ena izmed mojih zadnjih pridobitev, nad katerimi sem navdušena.

 
 V zgornji desni kot sem dodala še poročni šopek, kakšna pa je nevesta brez poročnega šopka??

Komentarji

  1. Uh, spomnim se, da sem si na začetku ustvarjanja tudi sama kupila kar nekaj WOJ štampiljk in šablon. Sedaj, ko ni več firme, sem še toliko bolj vesela, da jih imam. Enkrat bodo že prišle prav :) Tako kot tvoja romantična in nežna nevesta. In krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna sramežljiva nežnost, le kdo je ne bi bil vesel, meni se zdi fantastična. Dodane "tvoje" rožice pa naredijo voščilnico bogato in ta šopek ji bo sigurno zdržal "do konca svojih dni":). Lep pozdrav, Andreja
    p.s.: saj ne vem če sem že omenila, ampak ta tvoj "novi" blog mi je zelo všeč:).

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitko samo za nevesto sama še nikoli nisem delala in dobro si se znašla s to štampiljko.

    OdgovoriIzbriši
  4. he he no viš, čez 7 let vse pride prav. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz nisem še nikoli izdelala čestitke samo za nevesto. Ti si se super lotila naloge in jo naredila tako kot se spodobi. Všečna.
    Lp, Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa. Krasno si uporabila prastaro štampiljko. :-) Ne vem, kako bi se sama lotila takšne naloge. Lepo si barvala, zlaganje rožic v prelepe šopke pa obvladaš v nulo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica, nežna in posebna. Za te flomastre še nisem slišala in ne, ne grem googlat, ne potrebujem jih....nop.....ali pač....:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna je in čisto prava za nevestico :-)) Lepo si jo zložila skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo nežna voščilnica. Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimiva zahteva in krasno si jo izpolnila. Nežna, kot so neveste. Super si tudi upodobila poročni šopek še v 3D varianti.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar