Tortica #2. - Klavdija #8.

Tortice so me totalno obnorele in še vroče zapuščajo našo hišo. Prav zato sem se odločila, da naredim še eno za Klavdijino trgovinico. Če katera zaide vanjo si jo lahko v živo ogleda.


Tam boste našle tole v kombinaciji mlečne in črne čokolade.
Za fotografije izdelave pa sem morala izrezati še eno, ker sem izdelano že dostavila in seveda pozabila fotografirati cel postopek.
 Z šablono je izdelava res sila preprosta.

 Sizzix-ova šablona za rozete menda niso več v prodaji. Škoda, saj so lepe in krasne za dekoracijo. Izdelati se jih da tudi drugače, na primer s pomočjo plošče za utore.


Nanjo sem prilepila plastično vrtnico. Meni deluje zelo smetanasto.Trak in rozeta sta edina dekoracija na tortici.








Komentarji

  1. Rozeta in rožica v sredini ...si bom zapomnila...zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. o, pravi videospot, super tortica in super glasba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Slasten kos torte. Lepo si ga okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Njam, tudi ta mi je všeč. Predvsem mi je všeč, da si jo okrasila le z rozeto in rožico.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale enostavna okrasitev zgleda fantastično. Čokoladne tortice so zakon. Se ne čudim, da jih komaj uspevaš sproti "pečti". :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si se pa nasladkala v zadnjem času :-)) Tudi tale kos je čudovit.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar