Oktoberska dekoracija - Klavdija #7.

Oktober je jesenski mesec, ki v ustvarjalne vode prinese veliko hvaležnih tematik za ustvarjanje. Ena med njimi je Noč čarovnic, pa ne zato, ker bi bila velika ljubiteljica uvoženega praznika. Razlog je sila enostaven, čarovnice, buče, pajkove mreže so mi tako simpatične, da se jim nikakor ne morem upreti in zato sem tokrat za Klavdijo pripravila luškane papirnate lizike, ki lahko lepo okrasijo jesensko poličko.

 

Rozete sem sestavila s pomočjo Sizzx-ove šablone. Čarovniške motive pa pobarvala z distress markerji in Spectrum noir bleščečimi flomastri.


Stekleno laternico sem spremenila v čarovniški kotel, vanjo sem nasula dekorativni črn pesek.
 Na posnetku si lahko ogledate kako sem sestavila papirnate lizike.


Simpatično dekoracijo si lahko izdelate tudi brez šablone, trak si z pomočjo ravnila in svinčnika za reliefno odtiskovanje spremenite v rozeto.  Še bolje je, če imate ploščo za utore.


Komentarji

  1. Ja, luškan okras, ni kaj. Tele rozetke so res tako pripravne za vse praznike, menjaš barvo in motiv in so že za nekaj novega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sto na uro lušna dekoracija. :-) Hvala za idejo. Lepo si posnela filmček. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj jaz bi tudi imela te čarovnice za mojo vnučko :) Goga naredila si čudovito dekoracijo!!!
    Se strinjam s Sonjo super filemček si posnela :)

    OdgovoriIzbriši
  4. WoW kako fantastičan Halloween dekoracija :-)) Všeč mi je ideja z rozetkami. Krasno si jih sestavila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar