Craft-alnica #197. - TORTA (košček torte)

Minila sta dva tedna in pred nami je nov izziv Craft-alnice.Zanimivo in zelo luštno nalogo nam je tokrat izbrala Andreja in prepričana sem, da se je boste z veseljem lotile.
Poimenovala jo je
 
 
KOŠČEK TORTE

Želimo, da izdelate škatlico v obliki pravega koščka trikotne torte, s pomočjo šablone ali ročno in jo poljubno okrasite.
 
Jaz sem se odločila za čokoladno, ker jo imam najraje. Takšno sočno, z pravo slaščičarsko kremo.


Škatlico sem izrezala s pomočjo šablone, na takšen način je izdelava sila preprosta.


 
Ker je bilo ravno vse pri roki sem naredila še eno sadno, saj veste vsi pa res ne marajo težkih čokoladnih tort.



 
Pa še obe skupaj, da bo izbira lažja.

Seveda pa se da takšno tortico izdelat tudi brez šablone.

 
Ne ustrašite se naloge, pogumno se je lotite, ker zagotovo ne bo edin kos torte izpod vaših rok.
Po navdih pa zavijte še k Andreji, Martini in našima mesečnima gostjama. Vilinki sta v Oktobru z nami in jaz sem jima zelo otežila tale izziv, vendar sta mojo napako uspešno popravili. Bravo punci!!
 
Z nami je v Oktobru Najlepši par
 
 Vse skupaj bomo vesele vaših izdelkov.

Komentarji

  1. O, tudi tvoji torti zgledata slastno. Saj ne vem za katero bi se odločila ali čokoladno ali sadno :) Pa naj bosta kar obe, ko sem tako sladkosnedna ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgledata res mamljivo :) Vse pohvale za izvedbo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Slastno, slastno :) lepo si ju izdelala...če bi izbrala, bi izbrala kar obe :D
    Lp, Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Čokoladno sem pojedla že pri Martini, tako da pri tebi izberem sadno. Lepo si izdelala tortice. Super izziv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dva zelo slastna koščka torte. Sadne imam rada :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. No takole, obe sta videti slastni in se mi že cedijo sline :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna koščka torte si pripravila. Izziv pa ponovno kar zapleten, vsaj za mene, ker nimam šablone.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valerija, za tiste, ki nimate šablone smo priložile povezavo do navodil kako izdelati takšno škatlico. Če ti bo malček dopušščal te bomo zelo vesele.

      Izbriši
  8. Ooo, teh 14 dni pa bomo občudovale ustvarjalne slaščičarke :) Same sladkosti. Hm, težko se odločim, ker sta mi obe všeč. Lepo okrašeni in izdelani.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmhmhm kake sladkosti so po blogih. Čudovit izziv ste nam pripravile!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super njamsi tortica je nastala. In super ideja za izziv.

    OdgovoriIzbriši
  11. A nisi mogla ostati pri samo enem koščku? :-) S sadno torto si mi še bolj otežila zadevo in težko se bom odločila s katero se posladklati. :-) Oba koščka torte sta čudovito izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kar dva okusa,
    superca
    in viličke
    si me spomnila na otroštvo :)
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  13. mmm tudi ti imaš rada čokoladno torto in pa jagodno :-))
    Krasno izgledata tvoja dva koščka in prav vesela sem, da sem izbrala ta izziv. Si jo predstavljaš, kakšna torta bil bila na koncu iz vseh koščkov, ki bodo nastali ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaa, to bi bilo pa že kakor v kakšni fensi slaščičarni 😆.

      Izbriši
  14. ČOKOLADNA!!!! prodana takoj, ko pa čokoladne zmanjka pa navali na sadno (malinova ali jagodova)...ma saj je vseeno....če je človek norc na sladko mu je itak vseen kaj vtakne v piiiiip. Prekrasna koščka.....

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar