Craft-alnica #196. - SKICA

Pred nami je mesec Oktober in za prvi izziv v tem mesecu smo s skupnimi močmi na hitro izbrale nalogo, katero smo poimenovale 

SKICA

Skico je pripravila Martina in želimo, da po njej izdelate preprosto CAS voščilnico.

Zakaj na hitro??  V Oktobru smo se imele namen pridružiti Rožnatemu oktobru in Europi Donni a ker nam niso odgovorili na poslana sporočila smo se odločile, da izdelamo rezervni načrt. 
Škoda, rade smo sodelovale z njimi.

Ker že celo poletje ustvarjam v oranžni barvi in ker že pogrešam toplino poletja sem po skici izdelal poletni sončni zahod.


 Domači so jo poimenovali večer v savani.
Malo sem obrnila postavitev z skice, a mi je tako všeč.


 Ozadje sem pobarvala s pomočjo Distress blazinic, štampiljke pa so že tako dolgo pri hiši, da res ne vem kje sem jih nabavila.


Pridružite se nam v Oktobrskem ustvarjanju in nam pokažite kako vas je navdahnila naša skica.
Po navdih pa le zavijte še k Martini, Andreji in našima Oktobrskima gostjama. Viliki sta tokrat prišli v goste. 
V tem mesecu bo z nami tudi 


Komentarji

  1. ooo draga Lili, čudovito voščilnico si naredila :-)) Krasne barve si pričarala v ozadju, drobne cvetke pa lepo pašejo nanj. Sonce z napisom pa je pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si čisto v oranžnih tonih in temu savanskemu sončnemu zahodu tako pristajajo. Lepo si senčila in ta trava tako lepo paše zraven. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si prelevila skico v voščilnico in barve jo naredijo tako toplo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonce in toplino bomo v prihajajočih dneh res pogrešali, zato so takšne voščilnice dobrodošle. Enkratna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo kako je lepa.....pa na črni podlagi.....ooooooo.....spominja me na 3 prtičke, ki so ravno na temo "savana" ...pridno čakajo, da jih bo lastnica prijela v roke in iz njih naredila triptih (3 slike) za na steno......enkrat.....!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ... si me spomnila, da je potrebno praznovati zdaj, tukaj, ta hip! Prelepa voščilnica je, spodbudnica za videti in čutiti lepoto okrog in v nas ...
    Hvaležna za tvojo objavo te lepo, lepo pozdravljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, kako lep večer v savani! Čudovite, tople barve si uporabila. Sem čisto navdušena nad obrnjeno skico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo kako pašejo te tople barve v teh dneh. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar