Poroka v belem

Lepe in tako tradiioinalne so neveste v belih dolgih oblekah. Tako lep je pogled na takšno nevesto. Tudi sama sem bila na poročni dan v beli obleki zato mi je mogoče to še bolj všeč.
V soboto se je poročila naša soseda, lepo svetlolaso dekle , ki jo spremljam odkar živim na tem naslovu, odkar sem se sama poročila.
Zanjo sem izdelala nežno belo zlato voščilnico z marjetkami.
Zanjo in za njenega izbranca.


 Marjetke sem vroče embossirala in ročno izrezala. 
Škoda, da se na fotografijah ne vidi kako lepo in nežno se svetijo, pobarvala sem jih z belim čopičem Wink of Stella.


 Čeprav sama nisem ravno pristaš napisov v tujih jezikih sem tokrat naredila izjemo.
Je pa misel zelo lepa in tudi to šteje.


V škatli,  z biserčki deluje še bolj slovesno.

Pa srečno mladoporočenca!!

Komentarji

  1. Elegantna in nežna, takšna kot je bila nevesta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa voščilnica. Kot pravi Helena "elegantna in nežna" . Tudi meni je nekako najbolj všeč da je nevesta v belem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je in zelo všeč mi je misel...

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita!!! Obožujem marjetke in tvoje še zalao žarijo, kot da so obsijane s soncem ... prelepo!
    Tudi tebi - prelep teden želim!
    Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica, res lepo si obrobila marjete, e da pridejo še bolj do izraza in popestrijo to elegantnost, ki jo da bela barva.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito romantična voščilnica. Zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo elegantna je tale tvoja poročna voščilnica z zlatkastimi marjetkami :-)) Krasno si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar