Novo leto celo leto - CCT #17,

Andreja pravi, da je sobota dan za praznične voščilnice. Ona že ve, saj je v ustvarjalni ekipi Christmas Cards Throwdown.  Meni skoraj nikoli ne uspe pripraviti objave za soboto, ampak mislim, da to ni tako pomembno, kakor to, da se po vročem poletju spet vračam v stare tirnice.
Na vrsti je postavitev in jaz sem si jo zamislila takole.

   
Čudovitim papirjem Lemon Craft se res ni mogoče upreti.


 Dodana jim je le papirnata mašna narejena z šablono Marianne Design.


Napis, ki je že dolgo pri meni in malo  rdečih tekočih prelic.





Komentarji

  1. Uau, zelooooo so mi všeč. Super si si zamislila postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro si si zamislila vse skupaj in tale mašna je božanska....lahko bi kar sama krasila voščilnico. Samo povej, čemu se pri ustvarjalnosti lahko odpovemo?????....če najdeš to čudežno stvar....veš kje sem. Tale mašna me mika, mika, mika......a sem že rekla da je božanska!?!?

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo - skico si poustvarila tako drugače!
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen papir si uporabila za ozadje in tale mašna je res super.

    OdgovoriIzbriši
  5. This ribbon is very pretty and a perfect accent for you cards. A great set of cards in gorgeous colours.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super uporabljena mašna, kot zanalašč za ta izziv. Pa se kupček spet veča.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale mašna je res krasna izbira za ta izziv in nastala je lepa praznična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. quel chic Lili, ta carte est superbe et vraiment bien imaginé, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh, kako lepo si preobrazila dano skico. Super ti je šlo in naredila si enkratni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo LiLi kako super si se lotila naše skice in naredila celo kolekcijo prazničnih voščilnic :-)) Tile papirji v ozadju so čudoviti. Hvala, ker si se pridružila našemu izzivu pri CCT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar