Novo leto, celo leto - CCT 16

.Čeprav sem se zaobljubila, da bom vse leto sledila izzivom na Christmas Card Throwdown, mi to čez poletje ni ravno uspevalo. Se bom pa potrudila v jeseni, da jim čim večkrat sledim.

Dekleta so si tokrat zaželela, da uporabimo EMBOSS TEHNIKO, suho ali vročo.
 

Na moji voščilnici sta uporabljeni obe , ozadje, suho embossirane snežinke in napis z srebrnim emboss prahom.


Z srebrno embossirano voščilnico se prijavljam na izziv CCT 16

Komentarji

  1. Krasna je.
    Tudi sama upam, da mi bo jeseni uspelo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O Lili, kako zelo svetleča in elegantna je! Popeljala me je v pravljico Snežna kraljica, kjer se njena palača iskri od vseh kristalov, ledu in snega ... Zato je pravi opis tvoje čestitke - pravljična, čeprav brez pravljičnih elementov ;-)
    Hvala za prijazen komentar, ki je tako zelo polepšal moje praznovanje, naj bo praznično obarvana tudi tvoja nedelja, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprosta a vendar zelo praznična....te občudujem, ker tako lepo vztrajaš celo leto pri izdelavi novoletnih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa! Pridna si, jaz sem kar nehala, ko so se začeli "čudni" izzivi in se sedaj nikakor ne morem več spraviti nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful icy card. The silver on the white is very stylish.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  6. Potrudila si se z dvojnim načinom embosiranja. Všeč mi je, ker je tako nežna.

    OdgovoriIzbriši
  7. U, kako mi je pa to všeč! Čudovito in zelo natančno si embosirala napis in snežinke. S suho embosiranim ozadjem in svetlečim robom si krasno zaključila elegantno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super embossing in sneženje. Preprosta, a svečana in prav všečna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tele je pa ena sama eleganca. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo elegantna s tem srebrnim napisom.

    OdgovoriIzbriši
  11. ooo LiLi kako je lepa in kako super si se lotila embosiranja :-)) Tale srebrnina mi je zelo všeč. Hvala, ker si se pridružila našemu izzivu pri CCT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar